czwartek, 28 marca 2013

Urodziny moje i Omoroz!

Dziś moje konto i konto Omoroz obchodzi swoje pierwsze urodziny. Opowiem wam o Omoroz, bo mało osób o niej wie. Jest to nieśmiała osoba, która woli uciec niż się pokazać. Cicha, miła nie rzucająca się w oczy. Przeciwieństwo mnie :D. Jesteśmy na tfm bliźniaczkami. Omoroz odkryła, że tego samego dnia stworzyłyśmy konto i tak oto zostałyśmy siostrami :)
Przyjęcie zaczęło się po 10:00 (wybacz Afrobizz, wybacz :(, nie poinformowałam cię, że mnie nie będzie wieczorem, mam nadzieję, że to przeczytasz. Pojawię się we wtorek dopiero).

Znajoma każdej z nas dała po czekoladce. Niestety Omoroz już wtedy się zorientowała, że większość myszek przyszła dla mnie i schowała się. Dlatego nie mam tego na zdjęciu :(.

Ale udało mi się wraz z nią wspólnie rozpakować prezenty :D.


Tasted specjalnie na tą okazję wybudował dla mnie i dla Omoroz mapkę. Znajoma szybko zmieniła na inną, bo ta jej nie przypadła do gustu. Mi się podobała, bo była zielona, ale zgodzę się, że były niedociągnięcia :D


Potem bawiliśmy się na różnych mapkach. Nie wszystkim zrobiłam zdjęcia. Na jednej z nich rozpakowywałyśmy prezenty :D. Było mnóstwo muzyki, śmiechu, płaczu. Tasted poprosił o rękę Muzycznamysz :D. Jak dla mnie zabawa była przednia :D. Przyszedł Smerf, Adam, moje psiapsióły. :). A najważniejsze, że Omoroz także się przyłączyła :D

Omoroz spełnienia marzeń i żebyś długo jeszcze grała w tfm wraz ze mną :D






18 komentarzy:

  1. dziekuje Mesmero, ja ci tez zycze spelnienia Marzen !
    Omoroz

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Nominowałam Cię do The Versatile Blogger Award. Więcej informacji masz w tej notce: http://transformice-meeteoryt.blogspot.com/2013/03/036-versatile-blogger-award.html
    A, nominuje się normalnie- dajesz link o to wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Naj! xD (Ciupek zawsze nie w porę)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszeego ;33333
    Super zdjęcia ♥
    Też tam jestem ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. No to wszystkiego najlepszego, 1oo lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że będziecie grały z nami jeszcze rok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego Naaaj Mesmerko! Szkoda,że mnie nie było :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, ale musiałam przełożyć na rano :(

      Usuń
  8. Uhuh zbliża się kolejny rok ;3

    OdpowiedzUsuń