niedziela, 24 marca 2013

Powrót do nawyków

Znowu gram z Afrobizzem na osobnym roomie. Zmieniło się to przez eventy, ponieważ, ja chciałam mieć szansę na zdobycie nowej rzeczy, a Afrobizzowi nie zależało. Choć chodził ze mną, miłe z jego strony :D. Wcześniejsze moje zdjęcia z nim robiłam właśnie wtedy, kiedy z nim grałam na roomie. Nikt nam zbytnio nie przeszkadzał, a zabawy mieliśmy sporo. To oczojebne zdjęcie to jest banan, fajnie się po nim zjeżdża, wypróbowane przeze mnie i Afrobizza :D


Do naszego roomu dołączyły moje dwie koleżanki. Agatedoll bliżej poznałam dzięki jej blogu. A Aniuschan głównie przez jej bloga XD. Te blogowe życie wciąga. Afrobizz był z nami jako rodzynek, dobrze sobie nawet  radził. Zrobiłam tylko kilka zdjęć, bo się zrobiło późno i trzeba było schodzić. Fajnie się gra ze znajomymi, nie wiem jak przedtem mogłam grać jak normalny gracz, skoro znajomi tyle radości dają :D

6 komentarzy:

  1. Szkoda że mnie tam nie było ;( Byście mnie poznali ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah. Mówię Ci ,Mesmeruś ,że jeszcze mnie poznasz w grze xDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o mapy eventowe to nie chodzę z Tobą, tylko za Tobą... Ale to chyba bez znaczenia gdzie gramy. Serki zbierało się przyjemnie i do tego ten banan... ahhh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, że za mną, ale lepiej brzmi ze mną :3

      Usuń