sobota, 23 marca 2013

Działo się, a zdjęcia przepadły

Weszłam na tfm i zobaczyłam Smerfa na roomie *shaman. Polowałam na ten room, bo na ogół mało osób tam było i room nie działał. Niestety nie doczekałam się szamana, bo mnie wywaliło :/ Jeszcze Afrobizz w miedzy czasie sobie poszedł i już nie wrócił :(. Grałam dalej, ale znudziło mi się bardzo szybko. Postanowiłam zbudować mapę. Nawet dobrze mi szło z początku, ale potem straciłam zapał. U Marzycieli w chatce bawiły się myszki, czasem w dom czasem w gonito. Znajoma potem zaczęła puszczać mapki.

Zapomniałabym. Virllanda pokazała nam swoją nową mapę. Przedstawia ona watykan. Można wejść do środka i wyglądać przez okna. Jak zwykle świetnie wykonana :D



W pewnym momencie 2 myszki zaczęły biec w miejscu, postanowiłam się dołączyć i wyszedł nam pociąg :D. Szkoda, że więcej myszek się nie dołączyło, bo zabawnie to wyglądało ^^


6 komentarzy:

  1. Heh XD Fajny pociąg :3 Szkoda że ja w nim nie byłam =.=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, ja akurat byłam zajęta robieniem zdjęć na pokaz. i Tak jakoś się załapałam :)

      Usuń
  2. Podoba mi się ta mapka z Watykanem *________* Puszcze w plemiu, zobaczymy czy im się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to bym się dołączyła, ale akurat mnie nie było :c

    OdpowiedzUsuń