poniedziałek, 18 marca 2013

Nowe przedmioty i moje nowe intro :)

Witam dziś jak wszedłem na tfm (transformice) zobaczyłem nowy przedmiot w sklepie! XD

Jest to jakaś kokardka na ogon. Szczerze nie podoba mi się. ;c. Ale kto jak kto zresztą 1000 serków za takie coś? lub 80 truskawek? Nie opłaca się przynajmniej dla mnie :).
Kto jak kto ale dla  mesmery się pewnie też nie spodoba XD :)
Zresztą patrzcie jak ja w tym wyglądam XD oczywiście tego nie kupiłem

2 nowym przedmiotem jest marchewka na pyszczek dla mnie od razu się spodobała :3. Jest ona bardzo fajna i pasuje do przebrania za królika :).




18 komentarzy:

  1. Kokarda jest beznadziejna :/
    To intro trochę dziwaczne XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tam się kokarda nawet podoba ;d
    Zgadzam się z Mesmerą jeśli chodzi o intro :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Racja, trochę się nie opłaca za 1000 serków taką kokardkę aczkolwiek w porównaniu do diamentu co kosztuje 2k sera to jest już coś. Ogólnie podoba mi się i marchewa i kokarda więc chyba w przyszłości kupię to na ogonek ^^ PS mam prośbę ;P Zmienilibyście w zakładce z blogami nie ZwariowanaMelodia tylko Mikakuka?:> Bo Zwariowana to na bloggerze a wole,żeby była umieszona nazwa z tfm ^^ A i proszę, powiedzcie WSZYSTKICH autorów bloga ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wg mnie kokarda- oguda, fuuu, fuu. Oni chyba zrobili to żeby zapełnić troche miejsca w ogonku. Ale Aniuschan ładnie w kokardzie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jej ładnie w niej, szkoda, że czegoś lepszego na ogon nie wymyślili :)

      Usuń
    2. Oj dziękuję za komplementy xD C:

      Usuń
  5. Ida Majchrowska19 marca 2013 20:27
    Wg mnie kokarda- oguda, fuuu, fuu. Oni chyba zrobili to żeby zapełnić troche miejsca w ogonku. Ale Aniuschan ładnie w kokardzie :3 > ????

    A co do postu to fajny ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. jak masz wszystkie ubrania dziewczyny na myszke to kokardy się nadają ja mam na uucho i do pyszczka kokarde na tfm jestem Miderwa

    OdpowiedzUsuń