środa, 7 sierpnia 2013

Weryfikacja obrazkowa

Jestem bloggerką i odwiedzam wiele blogów, bardzo wiele. Na większości spotkałam się z weryfikacją obrazkową. Spytacie co to? Jak chcecie opublikować komentarz wyskakuje okienko, gdzie trzeba przepisać kod z obrazka. Mi to bardzo przedłuża odwiedzanie blogów. Na swoim blogu weryfikacje wyłączyłam, w końcu jestem administratorem i jak jakiś komentarz mi się nie spodoba, to po prostu go usunę. Ta weryfikacja się przydaje jak macie powyżej 50 tys. wyświetleń, bo wtedy pojawiają się reklamy.

Pokażę jak wyłączyć weryfikacje na blogger.com . Przede wszystkim wchodzimy w ustawienia. Na zdjęciu jest pokazane jak wejść (jakby ktoś nie wiedział). Następnie wybieramy "posty i komentarze". Tam znajdujemy komentarze i możemy sobie poprzestawiać tak jak chcemy, żeby było. I właśnie tutaj jest weryfikacja obrazkowa. Zaznaczamy nie i mamy wyłączoną weryfikacje. Dzięki temu komentarze od razu będą się publikować, bez męczenia naszych czytelników
:).

Jak się wam nie chce czytać, kliknijcie na obrazki. Powinniście się połapać :)

3 komentarze:

  1. O ja, dzięki ci. :D Teraz zaoszczędze więcej czasu dla siebie, :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomocne, chociaż wiedziałam to.. ;))

    OdpowiedzUsuń