piątek, 23 sierpnia 2013

Okno, młotek i zamek / Afro nowa skórka?

Tytuł dotyczy oczywiście zmian, które nasz czekają i które już nastąpiły. Nie będę się rozpisywać na ten temat, bo na każdym blogu o tym trąbią.

Okno
Chodzi o tą wspólną platformę, że będziemy mogli się komunikować ze znajomymi, którzy grają w inne gry na Atelier801. Przejrzałam te gry i stwierdzam, że nie widzę sensu w tej aplikacji. Transformice to chyba najbardziej złożona gra, którą do tej pory stworzyła firma Atelier801. Reszta jakoś tak nie pasuje mi do społeczności na tfm. Ta platforma bardziej pasowałaby do innej firmy, która prowadzi więcej multiplayerowych gier.

Młotek
Administratorzy w końcu pomyśleli o takich normalnych graczach i postanowili nam pomóc w walce z hackami. Ostatnimi czasy się to nasiliło. Były takie dni, gdy w każdym pokoju znajdował się przynajmniej jeden hacker. Nasz moderator nie nadążał. Jego czat był pomarańczowy od zgłoszeń. Nie raz widziałam, jak miał zablokowane szepty, bo już miał dosyć. Często także podczas eventów, bo chciał sobie w spokoju pozbierać.
Możemy być spokojniejsi. Ma powstać grupa, która będzie walczyć z hackerami. Mam nadzieję, że to pomoże i będzie ich znacznie mniej. Szczególnie przyda się to na brazylijskim serwerze (oni są w tym mistrzami).

Zamek
Wprowadzili nową wersje tfm. Coraz więcej tych nowych wersji. Tym razem jak dla mnie coś bardziej sensownego. Założyli hasła na prywatne pokoje. Wpisujesz /room nick, a potem /pw hasło i nikt nieproszony do ciebie się nie wbije. W naszym plemieniu jest to bardzo potrzebne, bo sporo osób do nas wbijało, żeby obrażać plemie lub zgarniać st. Kiedyś było u nas prościej z st, cóż aktualnie tak nie jest. I tym hasłem możemy się pozbyć niepowołanych osób. Podajemy hasło tylko tym osobom, które chcemy mieć na roomie ;)

To tyle na temat zmian. Piszcie w komentarzach co wy uważacie.

A teraz z beczki: co u marzycieli
Znajoma zbudowała mapkę z kasztanami. Aniuschan od razu do nich się dobrała i zaczęła je zajadać. Wzbudzając tym sporo śmiechu. Mnie i Afrobizza bardziej zainteresował namiot. Można nawet po nim chodzić ^^. Jak skoczy się w ognisko, to wystrzelasz w górę.

Afrobizz dotychczas czarny kupił sobie białe futro. Moje zaskoczenie było ogromne, a jak jeszcze je założył to oczy były wielkie jak spodki XD. Potem trochę eksperymentował ze strojami, ja się dołączyłam. I na końcu ubraliśmy się podobnie. Afrobizz stwierdził, że teraz do siebie pasujemy XD



7 komentarzy:

  1. Super post!
    Afro z kokosem - wypas. XD
    Pollilolli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Afro na ogół coś ciekawego wymyśli :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. To ma charakter jak ty :D XD

      Usuń
    4. Oj, nie nie. My się różnimy i to bardzo. Dla publiki jesteśmy podobni :)

      Usuń
    5. ;oo
      A to ciekawe.. XD

      Usuń