czwartek, 8 sierpnia 2013

Komiks "Życie wodza plemiennego w skrócie" i inne

Komiks jak i podobny post napisałam także na blogu plemiennym Marzycieli.
Kto był wodzem lub jest to wie, że wcale nie jest to takie proste. Łatwo jest wydać te 500 serków na plemie, ale żeby je utrzymać to już inna historia. Pokażę wam jak to wygląda i dlaczego sporo osób rezygnuje z tej funkcji. Zbieżność nicków jest przypadkowa. Sama wyreżyserowałam ten komiks.
Niezbyt dobrze kończy się komiks, ale tak właśnie czują się wodzowie plemion. Im więcej myszek tym gorzej. Zawsze się znajdzie osoba, która będzie narzekać. Nie dogodzi się wszystkim. Dlatego mała rada dla osób, które tworzą plemie, zastanówcie się czy chcecie coś takiego przeżywać. Ja doszłam do wniosku, że nie, dlatego siedzę sobie u kogoś w plemieniu :)
A teraz coś bardziej pozytywnego. Znajoma postanowiła się ubrać do eventu. Założyła czapkę zimową i oznajmiła mi, że czapka ją chroni przed chłodem i nie dostanie udaru. Znajoma i jej teksty. Takigosc postanowił ubrać się tak samo. Przedstawia to historyjka obrazkowa.
I na koniec. Udało mi się zdobyć tytuł ostatni z eventu. Mam wszystko. Oto jak spędzam czas na mapce eventowej:


Znajoma odpowiada:
[Blondiandzi] Znajoma a ty jak masz na imię w realu ?
[Znajoma] ładnie. Podoba mi się moje imię, dziękuje że spytałaś.

20 komentarzy:

  1. Prawda w komiksie :p. a poza tym fajnie to wszystko zrobiłaś :p te,z wlasnie planowałam stworzyc jakis komiks :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się co to będzie za komiks ;D Super Mesmera ;)
    Pozdrawiam, Blondiandzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie opisywałam tego?

      Usuń
    2. Raczej nie. Chyba że wtedy mnie nie było lub nie czytałam co pisały myszy
      Blondiandzi

      Usuń
    3. A ja byłam pewna, że wyjaśniałam na czym będzie polegaćXD

      Usuń
  3. Zrobilas komiks na mojej mapce *-*
    Tez chce miec chlopaka tmfowego z ktorym bede wysylac serduszka. ;.; Ale na sile nie szukam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat twoja mapka była ustawiona, a mi obojętne na jakiej mapce robię:D
      Kiedyś znajdziesz, ja to miałam szczęście :3

      Usuń
  4. Wbijcie na mojego bloga tez zapraszam frytq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaa. Twój blog ma sporo wad. Zastanowię się czy będę tak często wpadać.

      Usuń
  5. Uwielbiam takie historyjki *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny komiks, ale ta historyjka obrazkowa ma coś w sobie XD

    OdpowiedzUsuń