poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Event rybny + moje uwagi

Jak sami zauważyliście pojawił się event rybny tak dłuuuuuugo oczekiwany. Mapa eventowa pojawia się dosyć często, nie tak jak we wcześniejszych eventach. Z mapką się postarali, jest duża, artystyczna i po prostu piękna. Mam jej zdjęcie :)
Trochę się namęczyłam sklejając, więc proszę nie zwracać uwagi na ucięte myszki XD. Chciałam pokazać mapę a nie myszki. Jak widzicie na tej mapie jest kilka sadzawek. Uwaga, bo to ważne: KAŻDA SADZAWKA DAJE INNY ITEM (RZECZ). Jeśli łowisz w jednej to po jakimś czasie ci się kończy nawet ser. Przekonałam się o tym grając kilka godzin. Ja niestety mam wszystkie itemy, prócz tych nowych. A właśnie pojawiły się 2 nowe. Jeden z nich to kokos na głowę :). A reszta to stare. (Stare itemki wkleje później, zapomniałam zrobić screena XD)
Żeby łowić na mapie wystarczy kliknąć strzałkę w dół. Na tej mapie są szamani, ale oni nie mogą łowić. Ich zadaniem jest pomoc myszkom dostać się w wyższe rejony. Znajomej udało się łowić w powietrzu :).
 Zapowiedzią eventu, o czym dowiedziałam się od koleżanki była butelka, która pojawiła się na mapie 0. Butelka ma w sobie liścik i zapowiada zmiany :).
Jak zauważyliście na jednym zdjęciu mam taki zielony kwiatek. To nowość, która została dodana wraz z eventem. Nie jest to takie tanie, ale ładnie wygląda. Tych których było stać od razu kupowali. Nie piszę o chłopakach (choć jednego widziałam z tym kwiatkiem). Jedna osoba mi napisała, że wyglądam jak syrenka XD.
Oprócz mapy eventowej, dodali jeszcze mapę z łódką. W tamtym roku wyglądała ona mizernie, w tym roku się postarali i myszy płyną na statku pirackim. Jest to furorą samą w sobie. Jak na tej mapie zdobędziesz ser i doniesiesz go do nory to otrzymujesz tytuł. Tytuł widać na zdjęciu :)

Z nowymi rzeczami kombinowali moi dwaj znajomy, a także większość myszek. Każdy chciał dopasować coś z eventu do siebie. Ja aktualnie przykolegowałam się do kwiatka na ucho. Trochę żałuje, że dodali coś tak fajnego na ucho. Popsuło mi to pewien plan, a teraz muszę wymiślić coś innego, żeby zadowolić lubego.


15 komentarzy:

  1. Ciekawe :) Też bym kupiła kwiatek na uszko, ale oszczędzam na szary color. Ja też już mam niestety wszystkie itemki ;_; Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi już tylko tytułu fisher brakuje :)

      Usuń
    2. Ja też miałem problem z wyłowieniem fishera, przez sześć mapek eventowych łowiłem i albo ser albo nic.
      Dopiero za siódmym razem dwie sekundy przed końcem mi się udało

      Usuń
    3. Ciężko właśnie z tym tytułem było. Także się namęczyłam, ale w końcu mi się udało :)

      Usuń
  2. Mesmero, czy jesteś zadowolona z nowego kwiatuszka ? Bo nie wiem czy go kupić xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo zadowolona. Pasuje do moich włosów, ogólnie on sam w sobie jest ładny, a szczególnie jak da mu się customize :)

      Usuń
  3. Jestem na zdjęciu! W moim "starym" wdzianku ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! :D Ale Mesmero w jakiej kałuży mogę odbloować akwarium na mordke? I tą taką rybkę prawdopodobnie na ucho?

    OdpowiedzUsuń
  5. a teraz jest ten event. ja z niego nic nie mam ...szkoda...........ale bardo bym chciala miec te rzeczy bo sa super!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Event będzie niedługo- zorientujesz się jak będzie, bo to widać od razu, więc nie wierz łańcuszkom rozsyłanych po pokojach

      Usuń