środa, 25 września 2013

Z dwóch rysunków

Zaskoczę was. Tym razem pokaże coś co stworzyłam prawie sama. W swoim plemieniu ogłosiłam konkurs, żeby przerabiać myszki na pokemony. To jest pomysł Zevikay, jednej ze współplemieńców. Nie cieszy się on szczególnym zainteresowaniem. Mamy mało myszy, a rzadko komu chce się cokolwiek robić. Dlatego też postanowiłam, że sama coś zrobię na ten konkurs. Nie umiem rysować. Nadal się tego zdania trzymam. Poszukałam w google grafika tańczące myszki. Użyczyłam sobie jednej myszki i ją przerysowałam w gimpie. Potem pod tą myszkę wstawiłam pokemona na którego chciałam ją przerobić. Trochę mi to zajęło, bo pomniejszałam, przesuwałam tamten obraz, żeby podpasować do przerysowanej myszki. Dorysowałam co mi było potrzebne, dodałam kolorów i coś mi wyszło.
Ta da!

A przy okazji chciałam poinformować, że Mikakuka wróciła do gry i jej blog znowu jest aktywny :)

8 komentarzy:

  1. Śliczne *-* Ta... nie potrafisz rysować.... -,-
    Dziękuję jeszcze raz na ''Przypomnieniu o blogu'' ^^ To dla mnie wiele znaczy <3
    /Mikakuka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie potrafię. Potrafię za to przekształcać kogoś rysunki. :)

      Nie martw się, będzie dobrze. Masz moje wsparcie :)

      Usuń
  2. Pięknie to narysowałaś! ;3

    OdpowiedzUsuń