czwartek, 5 września 2013

Julkowika

O grze dowiedziała się od kolegi, który w grze ma nick Malpoludek. Stworzyła konto na informatyce w szkole razem z koleżanką. Jest to połączenie dwóch imion.
Jak to bywa na początku, niewiele potrafiła, ale szybko się nauczyła obserwując inne myszki. Dzięki podpowiedziom stała się dobrym szamanem.
Już od samego początku należała do Marzycieli. Poznała Sarahosa, Marzenie, Znajomą i Maryniee. Sarahos był jej pierwszym chłopakiem i jest ojcem Marzenie. Zaś Marzenie jest córką Julkowiki
Wspomina, że kiedyś była wredna dla nowych graczy, zależało jej głównie na firstach. Wiele osób obraziła. Aktualnie jest miła, uczciwa. Lubi pomagać innym graczom. Nie traktuje tak nowych graczy jak kiedyś. Cechuje ją wrażliwość, czasem płacze przy niektórych piosenkach, ponieważ znajduje tam smutne historie z życia. Potrafi być zabawna, tworzy niesamowite historie, ma bogatą wyobraźnię.
Marzycieli opisuje pozytywnie: „Marzyciele. Jest ono genialnie! Nie widzę żadnych przekleństw. Oczywiście trudno tu na wysoka rangę, co jest na plus dla tego plemienia. Panuje tu ład i porządek. Na początku kiedy zaczynałam grać było kilka gwałcicieli ._. W tym podobno Sarahos, Xucio chyba. A teraz nikt. :) Z czego sie niezmiernie cieszę. No i oczywiste jest, że lubię te plemie, ponieważ wodzem jest Marzenie. Moja tfmowa córka. :) W sumie, nie ma lepszego plemienia niż Marzyciele.”
Na transformice lubi po prostu grać. Wróciła po długiej przerwie i ponownie przyzwyczaja się do gry. Rozmawia z graczami. Lubi grać ze znajomymi na jednym roomie. Cieszy się ze swojej rodzinki, znajomych i podusi. Twierdzi, że jest szczęśliwa.
Na koniec padło pytanie jak to jest być matką wodza. Odpowiedziała: „Fajnie. Jestem przez to bardzo z niej dumna. :D Nie często trafia się mieć miła i wspaniała córkę, a co dopiero wodza fajnego plemienia. :3”

7 komentarzy:

  1. Uou, krótko :D
    Julkowika, no cóż, musi być świetną osobą :)
    A ja nie mogę się doczekać postu o mnie xDDD Jezu, jaka ja jestem XD Tylko o sobie bym pisała... ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak siebie opisała Julkowika :)
      Będzie, będzie :)

      Usuń
  2. Julkowika jest ciekawą osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ją przelotnie, jedynie z opowiadań Marzenie. Ale wygląda na ciekawą osobę.

    OdpowiedzUsuń