środa, 18 maja 2016

Relaks w kawie


Robię to, aby poćwiczyć pisanie, będą tu bardziej wymyślone historię.  Pamiętnika swojego nie pisze- chyba, że można wliczyć, szereg, opowiadań (wymyślonych) z różnych dni oraz wymyślone różne historie lub historyjki XD
To będzie dla mnie wyzwanie-aby opisać grę w formie opowiadań, które kogokolwiek
mogą zainteresować  XD

________________________________________________________

Czas:-
Miejsce: Baza, ostoja marzycieli
Misja: Relaks
Mapa: Kawiarnia

Ile to już czasu mój publiczny pamiętniku? Kiedy wpisałam na Tobie ostatnie me słowa? Te litery tak dawno nie gościły.
Dni mijały. A ja? Zdążyłam zapomnieć o tym pamiętniku. Upływający czas...

Włączyłam nadajnik. Komunikator od razu informuje. To moi znajomi się ze mną witają i jeszcze współplemieńcy. Miło. Krótką drogą wybrałam się do ostoi. Zrelaksować łapki, jakby się pojawiła potrzeba misji gromadzenia jedzenia. Jednak dzisiaj wizja żółtego skarbu mnie nie zadowalała. Chciałam po prostu wyciągnąć łapki i poobserwować komunikator, cały spis moich współplemieńców lub potrenować wyższy stan- może o tym, gdzie indziej.

No a gdzie mysz lepiej się nie zrelaksuje jak na kanapie? Odpowiedź: w innym przytulnym miejscu według wizji gryzonia. Tym razem padło na kawiarnię. Kąpiel w kawie to niecodzienne uczucie, ale warte przeżycia. Polecam każdej myszce na wypoczynek.

Zdjęcie doklejone:
Słowniczek:
Włączenie nadajnika- logowanie
Komunikator: czat
Gromadzenie jedzenia- zwykła gra na pokoju
Żółty skarb- ser
spis współplemieńców- lista, kto jest w plemieniu
Wyższy stan-  ;)

7 komentarzy: