czwartek, 18 lipca 2013

Nowa wersja - moje uwagi

Nie będę opisywać tego mega dokładnie. Opisałam to na blogu Marzycieli. Tutaj sobie pofilozofuje, napiszę plusy i minusy i takie tam. :)
Jak większość zauważyła przy nicku szamana pokazuje się jego poziom, a także znak drzewka umiejętności w które najwięcej zainwestował punktów.
Ciekawy pomysł mieli moderatorzy, ale (zawsze znajdzie się ale) dali kolejny powód do naśmiewania się z myszek. Nie tyczy się to osób, które mają dość wysoki level (poziom), bardziej tych, którzy mają niski. A co tam, że po długiej przerwie zaczął grać i dopiero zdobywa umiejętności. Na co jest przydatny ten znaczek, w jakie drzewko inwestowali? Chyba dla psychiki myszek, żeby wiedzieć czego się spodziewać po szamanie. Nie wiem jak wy, ale ja jestem spokojniejsza, jeśli widzę ser przy kółku. Minusem jest to, że przecież osoby mogą inwestować w umiejętności w każdym drzewku.
Można zauważyć zmianę przy nickach myszek. Już nie widzimy ich tytułów, a szkoda. Lubiliśmy przecież patrzeć na to jaki myszka ma tytuł. Pewna osoba szczyciła się, że ma Czokozajączka. A teraz, no niestety. Tytuł widać tylko u szamana, ewentualnie swój możesz zobaczyć, a żeby zobaczyć innych tytuły to albo czekasz na aż mysz będzie szamanem lub po prostu patrzysz w profil. Jak dla mnie to okropna zmiana. Po to ustawiamy sobie dany tytuł, żeby na każdym kroku go inni podziwiali. Przecież tytuły nas opisują, nasz charakter itd. A tu kicha.
Co do tak wyszczególnionego nicku -> nie wiem jak wam, ale mi się to nie podoba. Po pierwsze wygląda to dziwnie. Co tam, że dzięki temu wiesz gdzie jesteś, ale wtedy była jakaś jednolitość. Mogę się zgodzić z takim nickiem szamana, on musi się wyróżnić, ale po co aż takie wyróżnienie dla nas? Pasowała mi lekko powiększona czcionka i żółty kolor. To było takie kolorowe, a ten napis jest mdły, nijaki i okropny. Jestem na nie!
I na koniec zmiana, która mi przypadła do gustu. Tak, coś mi się przypodobało. Jak jesteście na mapie, gdzie jest drugi szaman do pomocy (mówię o tym ze współpracą) to kiedyś nawet przy trybie trudnym, na takich mapach mieliście tryb prosty i zapisywało wam savy na trybie prostym. TO SIĘ ZMIENIŁO. Jak dla mnie to bardzo dobrze. Teraz na mapach z drugim szamanem nadal masz totem, nie kasuje ci go i uratowane myszki zapisuje ci na trybie trudnym. Dla nas, czyli tych na hardzie to bardzo dobra wiadomość. Nam zależy na zbieraniu savów na tym trybie, który mamy ustawiony. Tak, tak. Dobra zmiana, bardzo dobra ;D

Jak widzieliście na każdym prawie zdjęciu jest mój tfmowy chłopak Afrobizz. Wrócił do gry :D. No to ten blog trochę ożyje :3

Ps. Przypominam o konkursie ;)

6 komentarzy: