wtorek, 23 lipca 2013

Bug czy kolejny hack?

Miałam pisać o czymś innym, ale wyszło inaczej. Kilka dni temu w plemieniu pojawił się nowy wódz plemienny Myszwudu. Ten wódz wędrował sobie przez kilka plemion. Nie rozmawiałam na ten temat z żadnym modem. Ja stwierdziłam, że to po prostu bug. Choć to trochę dziwny zbieg okoliczności. Mi się wydaje, że ta osoba specjalnie tak ustawiła. Chciała przejąć plemie lub zrobić cokolwiek innego. Ale na szczęście, plemiona jeszcze są chronione przed takim włamem.
Osoba, która była drugim wodzem, nie miała ani pokazanego w jakim jest pokoju, jak się kliknęło na strzałke nic się nie działo, rozmawiać z tą osobą także nie można. Czasami się to zdarza. Szczególnie jest to nagminne w plemionach o sporej ilości osób. Mogę uspokoić, że taka osoba nie jest w stanie nic zrobić :)

Nowa rzecz z którą się dziś spotkałam i która mnie zaskoczyła to pewien spam. Na zdjęciu jest pokazana jedna osoba. Odeszła z plemienia, ale tak kilka razy, bez dołączania do plemienia. Zapełniło nam to cały czat. To tak jakby ktoś bombę zegarową ustawił i ona wybuchła sobie z fajerwerkami. Coś w tym guście. Dziwnie to trochę wyglądało. Zastanawia mnie czy to gra miała bug, czy ktoś to tak shackował? To jest zastanawiające.

A co wy myślicie? Piszcie w komentarzach.

18 komentarzy:

  1. ja jak byłam w innym plemieniu właściwie w kilku, to widziałam na samym poczatku wiadomosci powitalnej
    'nie zwracajcie uwagi na gracza myszwudu bo to zaden gracz tylko jakiś błąd'
    ciekawe o co chodzi :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się zdaje że to bug
      Blondi

      Usuń
    2. Myszwudu istnieje, bo sprawdzałam. Ja się specjalnie tym nie martwię, ale to trochę frustrujące. Dobrze, że nie mam własnego plemienia XD

      Usuń
    3. To u mnie w plemieniu była ta wiadomość ;D

      Usuń
    4. Tak wiem, ale ogólnie też o tym napisałam ;). Bo pojawiło sięto drugie coś ;)

      Usuń
  2. Czytałam i pisałam myszami z innych serverów czy coś takiego się im stało i napisały że tak ale tylko inny nick : Mousevudu . Może to admini lub moderatorzy sprawdzają nas?

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam to kilka razy i to jest najprawdopodobniej bug,ale i tak nie ma się co przejmować jeżeli nic nam nie zrobi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się niespecjalnie przejmuje. Tak się po prostu zastanawiałam ;)

      Usuń
  4. I tak to buf, u mnie było to samo (jest nawet notka na blogu).
    Napisałam do moda ale nic się nie dało zrobić. Po pewnym czacie nastąpił restart gry i to wróciło do normy ;)
    /Mikakuka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dziwny ten bug. A może go się jakoś ustawia?

      Usuń
    2. Kiedy pisałam z modem odpisał mi, że gracz został niepoprawnie odłączony od serwera i przez to nastąpił Bug. Słowa moda ^.^
      /Mika

      Usuń
    3. Mogłam się tego spodziewaćXD

      Usuń
  5. Ja kiedyś miałam plemię i też było coś takiego tylko jak ta Myszwudu przyszła wszyscy zaczęli odchodzić aż zostałam tylko ja i usunełam plemię

    Enaplx

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu, miało być Emaplx

    OdpowiedzUsuń
  7. U NAS JEST 2 WODZÓW, 1 KROLOWA FANTASY I 2 DUCHOWY WÓDZ MACIE TU COŚ DZIWNEGO : [25/08/2016, 11:03] [auto] zmienił/a rangę Koterina na Duchowy wódz. CO TO AUTO!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Auto to taki błąd. Zgłoś to do administratorów. Naprawiają to co auto narozrabiało.

      Usuń