niedziela, 7 kwietnia 2013

Top myszy w marzycielach

Odbył się Top myszy. Na czym polega? Bierze się udział w trzech kategoriach. Kategorie w tym top myszy to: Mały elf, Zielona myszka, Jestem kwiatem. Sędziowie oceniali nasze stroje zapisując punkty. Po ostatniej kategorii były podliczane punkty :). I udało mi się wygrać :D. Sama w to nie mogę uwierzyć XD. Ale chyba kategoria zielona mysz mi pomogła, bo jestem zielona :D

Trochę ciężko się było połapać. Myszki przeszkadzały, wchodziły na scenę. Marzenie w pewnym momencie się zdenerwowała i wywaliła myszkę dla przykładu (tę najbardziej przeszkadzającą). Na jakiś czas się uspokoiło. Powiem, że były ciekawe stroje :). Dużo zieleni ^^. Takie top mi pasuje :). Na zdjęciach są prawie wszyscy uczestnicy.
Drugie miejsce zajęła Julkowika, moja najka na tfm :). Trzecie zaś niedawno przyjęta do plemienia Liberrate.
A Afrobizz nie widział moich strojów, bo zwiał po pierwszej kategorii. A szkoda.

4 komentarze:

  1. Już na 2 Top Mysz mnie nie było ;.;

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak mnie :( czemu? To nie fair , byłam tylko na jednym
    Omoroz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, nie wiem czemu cię nie było. Marzenie ustawia daty jak jej pasuje :(

      Usuń