czwartek, 4 kwietnia 2013

Mesmera

Pisałam o innych nie napisałam o sobie. :)
Zacznę od tego skąd mój nick. Mesmera pojawiło się nagle. Myślałam, że to wymyśliłam, a okazało się, że to zasłyszane imię sławnej tancerki, albo jak mi powiedział wujek google znaczy taniec węży :). Mesmera, sam ten nick ma dla mnie bardzo duże znaczenie. To symbol mojej pozytywnej osobowości, mojego optymizmu, poczucia humoru, filozofii. Pewnie niewiele osób to wiedziało :).
Dlaczego utworzyłam konto? Zrobiłam to dla statów, czy stat (nie wiem jaka wersja poprawna. To moje drugie konto. Przedstawię wam te zielonowłosą mnie. Wtedy ważne dla mnie były tylko firsty. Nie za dużo zawierałam znajomości. A wśród znajomych na ogół miałam myszki ok 1000 firstów. Nie patrzyłam na staty innych żeby się porównywać, sama brnęłam do jak najmniejszej ilości serków i coraz większej ilości firstów. Tak poznałam ciekawe osoby, kontakt do tej pory utrzymuję z moją Aley (o niej napiszę w innym poście). Wędrowałam po plemionach wraz z Aley. Nie była dla mnie wtedy ważna lojalność wobec plemienia, zmieniałam je jak rękawiczki. Jak widać na zdjęciu, większość czasu spędzałam na roomach (to nowe zdjęcia, nie przebierałam się jakoś specjalnie).
A potem trafiłam do Marzycieli (nadal jestem w tym plemieniu). Moje życie myszkowe zmieniło się. Do tej pory nie często wchodziłam na tfm, teraz jestem praktycznie codziennie. Afrobizz zmienił moje spojrzenie na grę. Zaczęłam poznawać ciekawe osoby, bawić się, śmiać, nawijać jak najęta. Poczułam
się jak ryba w wodzie. Nagle przestały mieć dla mnie znaczenie staty. Liczy się przyjaźń, zabawa no i miłość oczywiście :D
Jaka jestem?
Miła, pomocna, gadatliwa, wierna, lojalna, aktywna, wszechstronna, kreatywna, pełna pomysłów, marzycielka, wredna, okrutna, bezlitosna. To chyba wszystko :D
Lubię robić zdjęcia artystyczne, brać udział w konkursach, pomagać Marzenie i szamanom plemiennym, odpowiadać na pytania myszek, prowadzić bloga ze Smerfem (on jest zabawny ^^), spędzać czas z Afrobizzem :).
(Zdjęcia mapek z bloga marzycieli)

30 komentarzy:

  1. Ciekawe co by było, gdyby nikt wtedy nie zaprosił Mesmery do plemienia "Marzyciele". :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nie poznałabym Afrobizza, ciebie i innych :)

      Usuń
  2. A ja dalej nie wiem kto mnie zaprosił ;.;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw sie... Ja tez nie wiem ale chcialabym z calego serduszka tej osobie podziekowac :3

      Usuń
    2. Jeśli chcecie się dowiedzieć wyjdzie z plemienia i niech jakaś myszka was zaprosi xD

      Usuń
    3. Ja sama nie pamiętam, przyszło do mnie 10 zaproszeń naraz i wcisnęłam tak. Tak właśnie trafiłam do marzycieli XD

      Usuń
  3. Mes-mera c: Mraaaau c; xDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. nie trzykropkój, powinnam opisać siebie na przywitaniu XD

      Usuń
  5. Fajne zdjęcie to na samej górze :). Ciekawą miałaś drogę. Widać Afrobizz jest wyjątkową myszką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma to jak pisać o sobie ^>^
    ~ Mikakuka

    OdpowiedzUsuń
  7. myszkowa biografia musze tego sprubowac o_o

    OdpowiedzUsuń
  8. Mesmero, zgadnij kogo spotkałam w moim nowym tribe. Messmerę! XD
    Przez dwa "s" XD

    Do Marzycieli zaprosił mnie Michuscreep, potem odeszłam, stworzyłam nowe tribe i znowu Michu mnie zaprosił, przyjęłam, kilka miesięcy później on odszedł, później ja i zaprosiła mnie Minicoin XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moich podróbek jest sporo :). Jest jeszcze Meesmera :)

      Michuscreep kojarzę z bloga :)

      Usuń
  9. Sporo się o tobie dowiedziałam Mes :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jako wędrowiec się nadawałaś ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no ba, pewnie ci to pasowało? Hehe, typowe :)

      Usuń
  11. Mes, nie musiałaś im zdradzać jednej ze swoich tajemnic :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten post jest cudowny aż się wzruszyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blog, napisałaś o sobie ;3
    - Pereseus

    OdpowiedzUsuń
  14. Piszesz o tfm a nawet nie wspomniałaś nic o osobie poza ekranem... Nie wiemy nawet jak się nazywasz... ;c

    OdpowiedzUsuń