piątek, 19 kwietnia 2013

znajomi i Afrobizz :)

Nie bywam tak często jak bywałam, mam pewne kłopoty po prostu. Myślę, że wkrótce powinno się to zmienić.
Mam za to stare zdjęcia i pomysły, których nie opublikowałam.

Zdjęcie, które zrobiłam jakieś 2 tygodnie temu. Tutaj grałam ze znajomymi i oczywiście z Afrobizze. Nie pamiętam jaki to był pokój, ale chyba jakaś vanilla. A pokój miałam zapełniony zielonymi myszkami. Fajnie jest grać ze znajomymi, wtedy panuje inna atmosfera. Jak żartujesz przyłączają się znajomi, jak wbiegasz pierwsza do nory gratulują ci i ogólnie kibicują. Ze znajomymi o wiele zabawniej i tak przyjaźnie :D.




A to dodałam jako cytaty na CFM. Więc pewnie znane. Ten komiks także zrobiłam dosyć dawno. Mam jeszcze inne ciekawe wypowiedzi Afrobizza, które czekają na odsłonięcie :D. Afrobizz ma wyjątkowe poczucie humoru, nie wiem jak was, ale mnie śmieszy i to bardzo :). Uwielbiam go za to jego specyficzne poczucie humoru. Często w takich właśnie wypowiedziach uczestniczy Znajoma. Ona ma także swoje własne poczucie humoru, jak się przekonaliście w trollu Znajomej i Afrobizza :). Jak oni są w połączeniu to wiedzcie, że będzie dużo śmiechu :D.




2 komentarze:

  1. Mi się raz zdarzyło, że na jednym room'ie było 7 moich znajomych :D. Nigdy nie więcej xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ! wymienili mi dysk !
    mam teraz windows 8
    miałem kompa w naprawie i mnie nie było ;p

    OdpowiedzUsuń