środa, 3 kwietnia 2013

Dzieło Monnari i nowości tfm.

Monnari narysowała mnie i Afrobizza. Zmieniła nam kolor futra i jak widzę trochę stroje. Ale Afrobizza od razu da się odróżnić ^^. Podoba mi się, jak Monnari narysowała. Dla mnie ten obrazek ładnie nas przedstawia, co prawda Afrobizz trochę przesłodzony, ale spoko :D. Dziękuję Monnari za narysowanie nas bez mojej zachęty :D







O nowości, której chcę wspomnieć. Mianowicie muzyczka, wszyscy ją widzieli, nie za dużo będę tłumaczyć.


Dodali obok animacji, jak dla mnie mogli dodać pod spodem. Nie wiem po co wymyślali muzyczkę w tle. Mogłaby się ona pojawiać wtedy kiedy jest mapka eventowa :). Reszte da się znieść. Choć pożera to sporo pamięci.
To tyle na ten temat, więcej nie ma sensu pisać, bo i tak wszyscy o tym piszą :)

10 komentarzy:

  1. Słodkie XD Chyba was narysuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pokażesz mi rysunek? Lubię pokazywać wasze prace :)

      Usuń
  2. Mesmere już wszyscy rysują ;D
    Bllondiandzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, wywal to XD
    Ten obrazek mi nie wyszedł XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie się wszystko podoba co związane z Afro XD

      Usuń
    2. eee, tu też racja, ale ja lubię jak ktoś rysuję :)

      Usuń
  4. Ja 'tesz' was narysujem!
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Kiedys napewno!

    OdpowiedzUsuń