sobota, 6 kwietnia 2013

Komiks i room komiks


Komiks nie uznaję za rewelacyjny. To przedstawiona sytuacja, która wydarzyła się naprawdę :). Miałam to zrobić dawno, ale jakoś nie robiłam XD




Robiłam komiks na roomie komiks. I zostałam na tym roomie dłużej. Co jakiś czas dołączały się do nas nowe osoby. Na końcu zostałam sama z Orawską :). Przyłączyłam się na room do Arystokraty i Znajomej, jednak nie było mi dane pograć za długo. Wywaliło mnie, co jak potem się okazało było winą mojego komputera, bo nagle przestał widzieć internet, niech żyje technika! :)


A na koniec:


Objaśnienie owalne: Bo taką mam naturę :)• [Afrobizz] np. mój nick, powstał przez walnięcie głowo w klawiaturę i oznacza, że jestem czarny
 Afrobizz i jego złota myśl :D

3 komentarze:

  1. Fajny ten komiks :DD Zapraszam na mojego bloga o Transformice (głównie to rysuję na nim myszki xd) tfm-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń