sobota, 10 czerwca 2017

Rysunki współplemieńców

Askula.
Jeszcze mój stary wygląd. Oczy tak bardzo wpatrzone w truskawkę. Chyba każdy kto je truskawkę tak ma XD. Myszka wygląda uroczo w tym wzrokiem, jak i pozą. Rysunek narysowany dość dawno (dopiero teraz go pokazuje).

Kujonqa. Chyba go pokazywałam, ale pokażę jeszcze raz. Rysowany na urodziny konta mojego i Omoroz. W grze jesteśmy bliźniaczkami (stworzenie konta tego samego dnia). Praca mnie zaskoczyła w pozytywny sposób. Fajnie, obie razem wyglądamy, prawda? XD

3 komentarze:

  1. Czemu większość twoich postów ma składnię na poziomie ośmiolatki? W dodatku cały czas zdaje mi się, że masz naprawdę niewielki zasób słownictwa jak na swój wiek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką mam zachciankę. (:

      Usuń
    2. Wiesz, każdy może pisać tak jak chce :')
      Wydaje mi się że Mesmera po prostu chciała żeby myszki w każdym wieku zrozumiały co ona pisze.

      Usuń