niedziela, 25 czerwca 2017

Kuzuryuuu i jej różne style

Dostałam od tej osóbki aż dwa rysunki. Oba narysowane podobnym, ale jednak innym stylem. Jeśli chcecie zobaczyć więcej jej prac to zapraszam!



Nie wiem jak wam, ale mi się skojarzyło z "My Little Pony". Jest słodki styl, duuuże oczy. Podoba mi się ułożenie czapki. Chyba trzymam ogonkiem tą kosę? Ta mysz wygląda tak niewinne, a jednak jakby coś w jej oczach się czaiło. "Mam kosę, nie zawaham się jej użyć!




Tu mniej słodko, raczej tak bardziej dorośle. Cieniowanie też jakby bardziej takie dojrzalsze. Ogólnie jestem tutaj taką dojrzałą mychą! Kosę trzymam w ręku i macham do innych. To na pewno zachęca XD Pyszczek wygląda jak u jakiegoś psa, ale jak dla mnie spoko.

Oba rysunki przypadły mi do gustu. Styl Kuzu jest bardzo ciekawy. Ona ciągle jeszcze wypróbowuje style. Warto zaglądać do jej wątku :)

2 komentarze: