środa, 7 września 2016

Szamankakox

Transformice poznała dzięki koledze, którego poznała w innej grze. Gra w którą razem grali niestety przestała istnieć. Jednak dalej utrzymywała kontakt z kolegą. Rozmawiali ze sobą na skype, wtedy pokazał jej myszki. Tak zaczęła się jej przygoda z transformice. Jak powstał nick? "Pomysł z głowy, tak po prostu. Na początku miałam mieć nick Szamankox, ale na szczęście było zajęte, to dałam Szamankakox."
Początki były ja u każdego - noobiła. Wszystkiego uczyli ją jej dwaj koledzy i koleżanka. Wspinanie zajęło jej niewiele czasu. Nie było to dla niej szczególnie skomplikowane.  Najdłużej ze swoich znajomych zdobywała trudny poziom szamana. Niespecjalnie interesowała się znajomymi. Miała głównie tych z którymi przechodziła przez początkowe męczarnie gry. Na spokojnie zbierała sobie ser. O plemionach miała podobne zdanie jak o znajomych. Przyjęła jakieś zaproszenie jak się pojawiło: Rycerzhaker.
Była niecierpliwa dlatego pierwszym na pierwszy zakup upatrzyła hełm za 20 serków. Potem z czasem kupiła tęczowe włosy, okulary 3D, szaliczek " i z eventu świątecznego 2012 dostałam gwiazdkę na ogon, którą również założyłam. Wszystkie te rzeczy miałam w kolorze."
Po dłuższym czasie sama założyła plemie. "Ale najlepsze z nich to były Brylantowe Myszki, które założyłam w 2013 roku. To było moje pierwsze plemię zrobione przeze mnie. Było tam dosyć dużo myszek, zwyczajne, proste plemię."
Obecnie należy do Morskiej Krainy. "Jedno z najlepszych w których byłam, ciągle się coś dzieje, by zdobyć rangę trzeba być aktywnym. Takie plemiona właśnie uwielbiam. Dużo miłych osóbek, plemie polecam :)"





1 komentarz: