czwartek, 1 września 2016

Sheripotwor

Nick ma swoją historię. Koncepcja członu "Sheri" powstała jeszcze w podstawówce, kiedy to miała ambicję napisać książkę. Był to czas gdzie duży wpływ na nią miał film "Król Lew". Zainspirowana emocjonalną animacją stworzyła lwa. Kombinowała z imieniem. Pierwsze imię, które wymyśliła, niestety miało znaczenie bliskie śmierci, a potem wpadła na sheri. "Potwor wzięło się stąd, że jestem taka brzyd... A dobra, wcale tak nie było. Wiecie, chciałam być cool i chciałam mieć cool nick więc czemu nie nazwać się tak groźnie?"
Grę poznała dzięki koleżance, która w tfm ma nick Azbestowa. Gdy zaczynała przygodę z Transformice nie liczyło się dla niej to czy potrafi grać, a dobra zabawa. Spędzała czas głównie ze swoją pierwszą znajomą Azbestową. "Na początku bardzo ekscytowało mnie tańczenie w ruchu i bieganie do tyłu i w miejscu. To było coś a nie jakieś tam wj i cj! To do tej pory najfajniejsza rzecz jakiej się nauczyłam w tej grze."
W swej przygodzie myszkowej założyła dwa plemiona: Artystyczne myszki i Fabryka majonezu. Artystyczne myszki to było plemie głównie dla myszek z devianart. Obecnie należy do plemienia "Kolorowe pixele", gdzie urzędują aż dwie osoby. Plemię sobie istnieje.
Sheripotwor jest pomocna i ma swoje przekonania których się trzyma. Można ją spotkać na forum, ponieważ aktualnie nie wchodzi zbytnio do gry.

Rysunki są dziełem Sheripotwor
Więcej informacji na forum.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz