piątek, 2 września 2016

Nicknamepll

Wędrował sobie po stronie jeja.pl w poszukiwaniu gry multiplayer. W pewnym momencie natrafił na miniaturkę myszki. Przetestował grę na sourisie nim zdecydował się założyć konto. A założył wiele kont, zatrzymał się dłużej na Nicknamepl, które niestety stracił.
Nick na którym aktualnie jest powstał z braku pomysłu. Gdy tworzył to konto nie było jeszcze tłumaczenia i w okienku pisało: Nickname, a on dodał tylko pl na końcu. "Po prawie 2 latach grania na tamtym koncie, zostało ono skradzione, forumowicze zrobili mi pogrzeb, a ja stworzyłem nowe konto - Nicknamepll. Nazwa specjalnie się nieróżni od poprzedniej, żeby moi znajomi łatwiej mnie rozpoznali."
Uczenie się podstaw zajęło mu sporo czasu. Najdłużej jednak zajęło mu opanowanie wspinania się. Najwcześniejszym strojem była zielona czapka z koniczynką i szalik z eventu halloween. Pierwszym plemieniem był "Polish Legends". Poznał tam wiele ciekawych osób. Z większością z nich do dziś utrzymuje kontakt i trzyma się razem. Nie należy do tych osób jego pierwszy znajomy Pingwinekx, ponieważ już nie wchodzi do gry. Sam także stworzył kilka plemion - Forgotten, Syndication, LuaPL. Plemiem z długim żywotem było LuaPL. Tutaj nauczył się używać lua z pomocą Aangusona i Ouake. Aktualnie należy do plemienia Vulpes. "To chyba najlepsze plemię w jakim byłem i nadal jestem. Wszystkich członków dobrze znam, świetna właścicielka, świetni zastępcy, czego więcej trzeba do plemienia marzeń."
Jest jedną z tych osób, które długo siedzą w jednym związku. Jego wybranką jest Rekichan. Są ze sobą od początku wprowadzenia małżeństw do profili. Jest najważniejszą myszką dla Nicknamepll.
Należy do pomocnych myszek. Stara się odpowiadać na pytania jak ktoś zada i to nawet gdy nie jest do niego kierowane (takie pytania w powietrze). 

Więcej na forum.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz