środa, 3 sierpnia 2016

Konkurs na autora bloga!



Nie zawszę zdążę z nowościami, czasami o czymś zapomnę. Z tego powodu postanowiłam zrobić konkurs na autora bloga! Blog jest dość stary jak na możliwości myszkowe. Myślę, że to dobry start na poćwiczenie sobie pisania :). Prawie co dzień wysyłam link do bloga (co prawda do konkretnego postu, ale to nie ważne).

Co trzeba zrobić by się zgłosić?
Należy napisać na poczty mesmeramysz@gmail.com oraz szamanplemiennyznajoma@gmail.com próbny post.
Dodajcie też co chcecie publikować na blogu. Możecie też napisać czego na blogu brakuje i co dobrze byłoby wprowadzić.

Kto wygrywa?
Nie jest powiedziane, że będzie jeden zwycięzca. Zależy kto się zgłosi i co będzie chciał publikować.

Pamiętajcie, że by publikować trzeba mieć mail na Google.

10 komentarzy:

  1. Hmn... *myśli*

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie ma określonego czasu. Kto pierwszy ten lepszy. Ja poprawiam błędne posty i wskazuję ewentualne poprawki. Więc dopomagam osobom biorącym udział. Każdy będzie miał szanse być autorem bloga i będziemy patrzeć jak sobie dana osoba radzi :)

      Usuń
  3. Super :))) *już wyslalam ;D*
    Powodzenia Kapii!

    OdpowiedzUsuń
  4. blog 5/5 wyglad 5/5 mesmera 5/5 pozdrawiam cieplutko PANDAMOG i zycze powodzenia innym ja sie nie zglaszam bo nie mam czasu na blogi;3

    OdpowiedzUsuń