niedziela, 28 sierpnia 2016

Nowe cafe

Hejka!
W grze ulepszono cafe! Ja jestem myszką nie przebywającą na cafe i dla mnie to obojętne jak ono wygląda (wole forum). W sugestiach na forum jest pełno tematów typu "Chcemy stare cafe!!!". Nie wiem co jest w starym lepszego, ale ok, a teraz przejdźmy do rzeczy. Tak wygląda teraz cafe:


Według mnie wygląda ładnie, jest urozmaicone :), ja nie narzekam.
Obok znaczku plemienia i znajomych pojawiła się emotka cafe. Trochę zbędne, ale dokładnie wykonane. Tak to teraz wygląda:


I jeszcze jedna ciekawostka:
Gdy wpiszecie w czacie "/cafe" na ekranie pojawiaja się parę znaczków cafe, im więcej razy wpiszecie tym jest tego więcej! Tutaj wpisałam bardzo, bardzo dużo razy i co z tego wyszło:


Jeżeli ten "deszcz cafe" Wam przeszkadza należy łapać myszką emotki i one zaczną znikać.
Dla mnie te rzeczy są zbędne, ale to miło, że admini dodali parę ulepszeń.

A jak Wam podoba się nowe cafe? Opowiedzcie mi o tym w komentarzu! Pozdrawiam!

Natiibobr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz