poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Podkomendant

Podkomendant aktualnie jest prezydentem społeczności polskiej. Przeprowadziłam z nim wywiad by czegoś więcej się dowiedzieć o planach.


Co cię skusiło by zgłosić się na burmistrza?
Skusiło mnie to, aby wystartować w wyborach na prezydenta oraz robić mądre ankiety, które myszki chciałyby. I się udało. Przed każdą ankietą robie temat na cafe o czym myszki chciałyby ankietę. Jestem zadowolony ze swojej kadencji, myślę, że inni tez ;)

Chciałeś o czymś konkretnie robić ankiety?
Tak, chciałem robić ankiety o ulepszeniu elekcji, aby więcej osób mogło zajmować ważne stanowiska.

Możesz bardziej rozpisać ten temat?
Myszki podejmowałyby wtedy ważne decyzje o grze. Myszki miałyby wtedy osoby które ich pozytywnie reprezentują. Wspólnie mogłyby wiele zmienić! Moim zdaniem byłaby to zmiana na lepsze. W sprawie gry. Np. O hackerach i karami dla nich lub o nowych ventach. Planowałyby wtedy nowe odznaki i futerka. Robiłyby referanda (ankiety). Myślę, że bardzo mądre i przemyślane.

A co z Administratorami? Którzy zajmują się zmianami?
Administratorzy to założyciele tej gry. Mają oni największy ,,udział" w tej grze i mogą dużo zmienić. Myszki, które zostaną wybrane na stanowiska pomagałyby im w różnych sprawach.

Czyli te myszki wysyłały by prośby/pomysły do administratorów? Są przecież od tego modzi i sentinele.
Wiem, moderatorzy i sentinele to bardzo ważne osoby, ale administratorom byłoby jeszcze lżej jakby doszło im do pomocy kilkanaście par rąk :)


Dla administratorów oznacza to więcej wiadomości.
Tak, od tego są również moderatorzy, aby pomagać administratorom w czytaniu wiadomości.

A wysłałeś już jakąś ankietę?
Już 2
Czy chcecie, aby do elekcji zostały dodane nowe stanowiska? Np. premier.  Tak- 1084 Nie- jakieś 400
Czy chcecie, aby do gry zostało przywrócone stare cafe? Tak- 1092 Nie- 279 Nie mam zdania- około 500

Będziesz startować po raz kolejny na burmistrza?
Tak będę startować kolejny raz na burmistrza, ponieważ moim zdaniem 10 dni kadencji to za mało na przekonanie adminów na jakaś zdanie, a na odpowiedz czeka sie aż kilka dni.

Jak się czujesz jako prezydent?
Jako prezydent czuję się inaczej niż zwykle. Mam satysfakcje, że mogę Zapytać się myszek czy chcą cos w tej grze zmienić. Prezydentem próbowałem być aż 7 razy! Za tym 7 się dopiero udało. Bardzo dziękuję myszkom za to, ze aż 7 razy wybrały mnie na burmistrza.


Jak reklamowałeś siebie by zostać prezydentem? Jakich sposobów użyłeś?
Owszem reklamowałem się, ale większosć głosów myszki dawały mi dobrowolnie. Raz zareklamowałem się na forum oraz ok. 2-3 razy na cafe. Kilkadziesiat głosów otrzymałem od znajomych, Kilka od burmistrzów. I to tyle, moze wiele, a może i nie.


Lubisz grać w Transformice?
Oczywiście! To moja ulubiona gra. Gram w nia prawie codziennie. Chyba, ze nie mam dostępu. Polecam ją gra każdemu.

Na jakich roomach najczęściej bywasz?
Najczęsciej można mnie spotkać na zwykłych roomach. Rzadziej bywam w chatce plemiennej lub na vanillach. Czasami wchodzę na mini gry, aby odpocząć, choć często zamiast odpoczynku mam poszarpane nerwy na #domination. Bardzo rzadko wchodzę na #utility.


Jak natrafiłeś w ogóle na Transformice?
O jejku.... To bylo tyle lat temu. Mój kolega, który mieszka teraz we Szwecji pokazał mi tą grę, oraz założyłem sobie konto. Wtedy pól klasy w to grało! A teraz tylko ja. Na początku miałem nick: Detektywoli, ale niestety ktoś ukradł mi to konto ;/. Teraz gram już ponad 2 lata, a ogólnie ze 4.

A skąd pomysł na taki nick?
Kilka lat temu bardzo lubiłem policję. Stąd ten nick. Teraz już aż tak mnie ,,nie kręci". Kiedyś chciałem zostać policjantem, ale widzicie wszystko sie zmieniło. Obecnie chciałbym pracować w banku :)


Czy planujesz startować kiedyś na moderatora?
Kiedyś może i tak. Jeśli oczywiście będę pełnoletni. Choć wątpię, ze wygram, bo kandydatów będzie na pewno kilkaset. A może akurat będę miał szczęście. Ale nie wiem co będzie w przyszłości. Może być tak, ze nie będę juz grał w tą grę. Ale zobaczymy.

1 komentarz: