sobota, 27 sierpnia 2016

Jak zmienić nick?

Hej!
Do gry została dodana wymarzona funkcja!
Tak mówię o zmianie nicku! Nie podoba Ci się Twój stary nick? Owszem możesz go zmienić za... 1500 truskawek. No to dużo osób pewnie się zniechęciło, a teraz dokładna instrukcja jak zmienić nick:

1. Wejdź na forum.

2. Kliknij Moje konto.

3. Kliknij Zmień nazwę.

4. Następnie klikamy Prośba o aktywację o idziemy na email po kod.

5. Wpisujemy kod.

6. Jeżeli mamy wystarczająco truskawek (jak widać ja nie mam), wpisujemy wybrany nick.

7. Sprawdzamy jego dostępność.

8. Jeżeli jest dostępny (musi pojawić się ten napis) klikamy akceptuj.

9. Z naszego sklepu znika 1500 truskawek, a my możemy cieszyć się nowym nickiem!

Mam nadzieje, że pomogłam Wam zmienić nick, dla mnie ta opcja jest zbędna, ale jak ktoś bardzo nie lubi swojego loginu to jest dla niego prawdziwe szczęście! Pozdrawiam!

Natiibobr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz