niedziela, 31 lipca 2016

Chaikall



Na Transformice natrafił w dniu Nauczyciela. Jego wychowawcą był nauczyciel informatyki. Jedna osoba z klasy zaproponowała wspólną grę w myszki. Grali razem na jednym pokoju z nazwą ich miejscowości. Od tego czasu stworzył kilka randomowych kont. W 2014 założył konto Chaikall i na nim już pozostał.
Nick powstał gdy szukał odpowiedniej nazwy „Tak naprawdę to sam nie wiem. Nie wiedziałem jaki dać nick, szukałem po różnych stronach i znalazłem tak "Chaikill". Nie zbyt mi się podobał, więc zamieniłem jedną literkę i wyszedł Chaikall.”
Na początku najwięcej problemu sprawiła mu wspinaczka. Do tej pory nie ma opanowanej perfekcyjnie tej umiejętności.
Pierwsze plemie do którego zawitał jak tylko stworzył konto w tfm miało nazwę „Sexy and hot”, które założyła jego koleżanka z klasy. Na Chaikallu pierwszym plemieniem było Tropiciele Przyrody. Potem jego noga zagrzała w Marzycielach. Przesiedział u nich z rok. „Jest to najprzyjemniejsze plemię, bardzo było tam fajnie i mi się mega podobało. Świetni wodzowie, dużo fajnej zabawy i konkursów. To tam mam dużo znajomych, nie wiem jakie by było transformice dla mnie, gdybym ich nie poznał.
Teraz prowadzę plemię Agencja Modelingu, uwielbiam je, nie mam zamiaru go opuszczać, jesteśmy bardzo aktywni, dbamy o myszki i staram się aby wszystko było dobrze :D Prowadzę je razem z Karolinkaqs. Powstało w Listopadzie. Jako plemię jesteśmy bardzo aktywni, codziennie mamy jakieś konkursy i imprezy, Ci którym zależy naprawdę szybko mogą zdobyć wyższą rangę, mamy aktywny chat plemienny. Mamy tez najlepszych sojuszników, z którymi się świetnie dogadujemy. Obiecałem sobie, że to jest moje ostatnie plemię i go nie zostawie. Serdecznie zapraszam do nas Każdego. ^^”
Tworzył wiele plemion, które dość szybko upadały. Miewał ciekawe pomysły na plemie i gdyby nie słomiany zapał pewnie przetrwały by do dziś.
Znajomych poznawałam głównie na pokojach, choć z plemion też sporo poznał. Ale pierwszymi znajomymi byli jego znajomi z klasy.
Jeszcze jak był w marzycielach stworzył razem z kilkoma myszkami mysią rodzinę. „Mam mamę Fiszkę, tatę Naaazgula i siostrę Lessixd. Poznałem ich wszystkich w Marzycielach. Jesteśmy rodziną już prawię 2 lata, chodz widzę, że tatuś już nie gra w myszki :(”
„Mój charakter jest ciężki raczej. Na pewno teraz przeżyłem wielką metamorfozę związaną z moim charakterem i zachowaniem. Mimo, że zdarzy mi się nie raz użyć sarkazmu, teraz jednak jestem milszy dla myszek, pomocny, staram się odbudowywać stare znajomości. Większość myszek, która mnie hejtuje, robi to tylko dlatego, że zna mnie ze starego charakteru. Pamiętam o wszystkich moich byłych znajomościach i to one motywują mnie do zmiany swojego zachowania na lepsze, pamiętam o swojej byłej dziewczynie, która poświęciła obecność w jednym ze swoich ulubionych plemion, aby dla mnie założyć inne, a ja ją z tym zostawiłem. Dość nie dawno jeden z moich dobrych znajomych uświadomił mi jaki jestem i od tej pory staram się zmieniać moje zachowanie na lepsze. Nie jestem już tą samą osobą, mam nadzieję, że lepszą. :D”

Więcej informacji tutaj

11 komentarzy:

  1. Dziękuję za poświęcenie dla mnie czasu Mes :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu używasz mojego rysunku bez pytania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to rysunek robiony przez Chaikalla. Chaikall mi go podesłał. Jeśli był robiony przez niego to znaczy, że on może go używać i podsyłać. To post o nim, więc idealnie pasuje. Do Chaikalla się zgłoś, ponieważ on dał mi ten rysunek. A go kojarzę z jego avataru.

      Usuń
    2. Ale to TY go użyłaś nie Chaikall...
      Nawet się nie zapytałaś.

      Usuń
    3. Przecież piszę, że dostałam go od Chaikalla. On sam osobiście mi dał bym opublikowała w tym wątku. Wątek jest o nim. A ja nie podpisuję się pod pracą, bo wszelkie prace są ściągnięte ze stron. Wyjątkowo w tym poście wszystko dostałam od Chaikalla.
      A o który rysunek dokładnie chodzi? Bo są dwa.

      Usuń
    4. To, że dostałaś go od Chaikalla nie oznacza, że masz pełne prawo jego użycia... Jak ja bym ci dała rysunek mojej znajomej to też byś użyła nawet się nie pytając? Nie wszystko jest dla ciebie... Pozatym ściągnie jest nielegalne wiesz?
      Chodzi o ten na górze...

      Usuń
    5. Pozatym ty nigdy nie podpisujesz prac jak używasz...

      Usuń
    6. Nie podpisuję ich jako swoich, ale racja nie wskazałam autora. Usunę ten rysunek. Następnym razem nie użyję żadnych rysunków.

      Usuń
  3. Rysunek był robiony dla mnie do mojego użytku, zostałaś za niego nagrodzona, więc w sumie można powiedziec ze mi go sprzedałas. Rysunek podesłałem Mesmerze sam, więc nie czepiaj sie jej
    -Chaikall

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jeśli to co z tego jak ona na blogu używa prac bez pytania...

      Usuń