środa, 27 kwietnia 2016

Rekichan



Reki niekiedy przemyka w grze. Często jej nie widać, ale zagląda w strefę Transformice. Na grę natrafiła przez przypadek odwiedzając stronę Kongregate.com, a gdy bliżej poznała grę zakochała się w niej. Natknęła się na nią miesiąc po premierze gry.  Początki nie wydały się trudne. Szamana opanowała dzięki samouczkowi, a wj pojęła w godzinę podczas grania. Nadal jednak ma trudności z bootcampem i cj oraz czarowaniu w boskim trybie. Nick powstał z sentymentu do gry z dzieciństwa. Grała w Neopets.com, gdzie trzeba opiekować się zwierzątkiem, kupować mu różne przedmioty. Tam jej nick brzmiał "Rekinna", „służył do nazwania mojego pierwszego zwierzątka, nie byłam mądrą osóbką - grałam pod swoim nazwiskiem jako nickiem i potrzebowałam jakoś ją nazwać (nawet pamiętam jak wyglądała: http://images.neopets.com/pets/aisha_baby_baby.gif). Tak zostało - na TFM chciałam nazwać swoje drugie konto Reki ale nick był zajęty więc improwizowałam - jako wielka fanka anime (wtedy) dodałam końcowkę -chan, co można przetłumaczyć jako słodką dziewczynkę”.
Jej pierwszymi znajomymi są dwie osoby z Austrii, ale one już nie bywają na Transformice. Do plemion nie przywiązywała wagi, korzystała jedynie z możliwości siedzenia w chatce plemiennej. Nie próbowała tworzyć własnego plemienia, wolała siedzieć w czyimś. Obecne plemie do którego należała się rozpadło, było nim Crossing Borders, „bardzo fajni ludzie i przyjazna atmosfera za każdym razem ^^”
Do gry głównie przychodzi pograć, ale ma również włączonych kilka zakładek. Od czasu do czasu zagląda do gry i zauważa pomarańczowy czat. Lubi rozmawiać z osobami na roomie, jednak bardziej skupia się na grze niż na czatowaniu.
Najważniejszymi dla niej myszami w grze są Nicknamepll (mąż) i Jajuszko (dziecko). Poznała ich na forum w czasach bycia "zwykłym użytkownikiem" i tak zostało. „Jako rodzinę traktuję też cały PL Staff - bez nich chyba bym nie wytrzymała. Dobrze nam się rozmawia, staramy się sobie pomagać, mam od niego wsparcie - to chyba na tyle.”
Od 2014 roku pełni funkcję sentinela (moderator forum). Wzięła udział w wyborach poprzez zgłoszenie. „Czuję się dobrze w swojej roli ale czasem żałuję, że nie mogę poświęcić więcej czasu na forum przez moje obowiązki w życiu prywatnym.”
Należy do osób opanowanych. Niektórzy mówią, że jest chłodna, poprzez jej zachowanie. Jednak to nie do końca tak. Po prostu ma określony plan działania podczas konkretnych sytuacji. Jest zamknięta w sobie przez co może być wrażenie chłodu. „Po prostu w moim przyszłym zawodzie nie mam pola dla zachowań porywczych i nieprzemyślanych.”

2 komentarze: