wtorek, 28 czerwca 2016

Mrkapii



Grę poznał dzięki znajomym z innej gry. Gdy gra zaczęła upadać polecili mu Transformice. Mrkapii to połączenie przedrostku Mr – od słowa Mister, co po angielsku znaczy pan i kapi z podwójnym i. Nick Kapi używał w innych grach, na ogół z cyframi. Na Transformice jak tworzył konto, nie można było dodawać cyfr do Nicków, stąd ta kombinacja.
Z początku niezbyt podobała mu się ta gra. Jednak postanowił pograć dłużej i nauczyć się wspinaczki oraz szamanowania. „Uczyli mnie moi znajomi - Kuuur, Powerfinn, Punncia, Szatann, Wiceeek, którym jestem bardzo wdzięczny za cierpliwość i naukę. Stworzyli oni plemię, gdzie wszyscy wspólne spędzaliśmy czas, jednak szybko się rozpadło. Potem doszedłem do plemienia Mysia Norkaa, z którym się na długo związałem.”
Pierwszym strojem był kask górnika (który zawsze mu się podobał), czarne okulary przeciwsłoneczne, opaskę na pyszczek i czarny krawat z eventu walentynkowego. Później kupił do tego szare futerko, które dopełniło strój.
Przez dwa lata był wodzem plemienia Mysia Norkaa. Dostał to plemie od Szczurb, które wtedy było w ruinie. Specjalnie dla myszek odbudował je. Po miesiącu plemie wyszło na prostą „i zyskiwało coraz lepszą opinię oraz popularność.” Posiadało niesamowitą atmosferę, dużo myszy czuło się jak w domu. „Byliśmy w czołówce, jednak z powodu braku czasu z mojej i moich Zastępców strony musieliśmy zdecydować się na uśpienie plemienia. Na razie o reaktywacji nie myśleliśmy, ale wszystko jest możliwe!”
Obecnie należy do plemienia Marzyciele. „Aktualnie jestem w najlepszym w Polsce plemieniu - w Marzycielach. Drugiego takiego zorganizowanego i z takim długim stażem ( aż 4 lata ) nie znajdziecie. Panuje w nim przyjazna atmosfera. Traktuje je jak mój mysi dom, a członków plemienia jako moja rodzina. Czuję się w nim bardzo dobrze, w żadnym innym plemieniu nie czułem się tak wspaniale. Plemię jest jedyne w swoim rodzaju - jako pierwsze miało swoją punktację, posiada bloga plemiennego, a w czerwcu wypada miesiąc Marzycieli, gdzie codziennie organizowane są specjalne dni. W tym plemieniu nikt się nigdy nie nudzi, dlatego polecam wszystkim, którzy szukają swojego domu na Transformice, aby dołączyli do naszej rodziny.”
Mrkapii słynie z chatek plemiennych, wybudował ich sporo. Początki, jak to początki, były ciężkie. Dopiero przy pomocy Gobbek, Lamentxthe i Shamousey przekonał się do edytora map. Odpowiadali na jego pytania dotyczące tworzenia map, a gdy poznał program viprin stworzył jeszcze wiele map właśnie z tym programem.
Wydaje się arogancki, chamski i wrogo nastawiony. Jest w gorącej wodzie kąpany, przez co często pisze to co akurat myśli. Jednak po czasie orientuje się co napisał nie tak i naprawia błąd. „Czasami jak mam gorszy dzień to mogę być mniej przyjemny, ale wydaję mi się, że w głębi duszy jestem miłą i ciekawą osobą.

4 komentarze:

  1. Oo tez Lubie Kapiego, niestety mało z nim grałem i nie zdążyłem go jeszcze poznać do końca :).

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to głównie na plemiennych imprezach z nim czas spędzałam ;)

      Usuń
  2. Grę poznał dzięki znajomym z innej gry. Gdy gra zaczęła upadać... Achh pewnie chodziło o Panfu :D.
    Kapii to mega pozytywny gość i często służył mi pomocą. :)
    Super wpis, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za bzdury xDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń