środa, 8 czerwca 2016

Nyquon



Poznał grę na zajęciach komputerowych. Grali w różne gry, aż jego kolega natrafił na Transformice. Spytał o nazwę i zarejestrował się 5/04/2014 godzina: 18:04.
Początki były dla niego okropne. Wj w ogóle mu nie wychodziło, za każdym razem spadał. Później, jego znajomy Dziopar zaproponował mu granie na racingu. „Grałem z nim na racingu z dwa tygodnie, i wj szło mi troche lepiej!” Potem po miesiącu nauczył się wspinania i nawet udawało mu się raz na jakiś czas zdobyć st. Dziopar nauczył go wj, cj, zaś Serigorro na bootcampie. Pierwszym jego strojem była czapka sonica i czarny kolor futra. „Pierwszym moim znajomym był Ukomini, bawiliśmy się w pokoju 801 w lekarzy, dzień poźniej poznałem Serigorro w pokoju 801, który udawał dziewczynę xD a ja zamawiałem w Barze 801 parówki, kiedyś byliśmy wrogami, ale teraz jesteśmy najlepszymi przyjaciółmi, potem podczas mundialu 2014 poznałem Kityxdpl, zbieraliśmy razem 300 serka na zielony świecący miecz.”
Jego pierwszym plemieniem było „Ptaki w klatkach”. Dostał zaproszenie do niego jak dołączył do gry. Pamięta nawet kod mapki na której dostał zaproszenie do plemienia. Wodzem był tam Jozefpapuga, jest on wielkim wielbicielem ptaków, już nie gra w tfm.
Sam także był wodzem w plemieniu „we are a pro”. Nadal trzyma to plemie na innym koncie. Byli w nim bardzo doświadczeni gracze, nie tylko z polskiej społeczności, „nawet gdzieś ostatnio widziałem osobę która jest z tego plemka, co bardzo mnie ździwiło.”
Aktualnie należy do plemienia Clackster. „praktycznie nic się tam nie dzieje, czasem są jakieś losowania o futerka czy coś w tym stylu, jestem tutaj bo można fajnie porozmawiać z innymi osobami, nie tylko PL.”
Jest osobą kłótliwą, wredną, bywa też chamski. Czasami ciężko się z nim dogadać. Lubi wyzywać i się kłócić. Jednak jak znajdzie się wspólny język to można z nim na spokojnie porozmawiać.

Więcej informacji tutaj.

1 komentarz:

  1. "Jest osobą kłótliwą, wredną, bywa też chamski. Czasami ciężko się z nim dogadać. Lubi wyzywać i się kłócić." Widać lubi postawić na swoim. XD

    OdpowiedzUsuń