poniedziałek, 9 października 2017

PGA 2017

Powiem dwoma słowami: DZIAŁO SIĘ!

W poście skupię się tylko na myszkowych wrażeniach, pominę całą resztę. 

Od Meli
Spotkałam wiele myszek. Prawie cały staff polski, gang Albinoski (wyszło na to, że do niego też należę XD), Gobbka, Plilcię, True_lies i nicki, które niestety nie potrafię poprawnie napisać bądź nie kojarzę.
Odwiedziłam targi w sobotę, więc więcej myszek spotkałam. Jednak nie siedziałam w jednym miejscu, więc mogłam was przegapić, za co przepraszam. Wolałam pochodzić po targach, dzięki temu złapałam kilka okazji :)
Każdy miał możliwość porozmawiania z administratorkami, sama również skorzystałam. 

Od Arcanacry
Na okazję PGA przebrałam się za swoją własną myszkę, dostałam także od Albinoski identyfikator. Zdobyłam także kilka przedmiotów, jak i cudne rysunki!
Deferendenaa
Dodatkowo do mojej kolekcji doszły 2 myszy, które mianowałam swoimi podwładnymi czy tam poddanymi. Jak kto woli.


Przedstawiam: Muchę (imię wymyślone przez Kolegę i zatwierdzone przez Lamenta) oraz Anastazję Ostrzej (Imię i nazwisko na cześć wspólnego wieczoru przy grze)
Tuż obok kotka, nie mogła na chwilę odejść od myszy, polubiła ją)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz