środa, 30 kwietnia 2014

Wyniki konkursu!

Kto pamięta, bądź czytał to ogłosiłam jakiś miesiąc temu konkurs rysunkowy. Czas ogłosić wyniki!
Najpierw pokażę rysunki, a na końcu napiszę zwycięzce :D
Aniexa. Spryciula robiła później i dała mój aktualny wygląd. Ale jak wiadomo co niektórym ja ciągle się przebieram :). Przedstawiła nas symbolicznie. Znajoma znowu rysuje, chyba to jakiejś jej przeznaczenie i wyraźnie widać pogromcę ;D
Marazna. Ona nas przedstawiła chyba jako przestępców. Zobaczcie ten worek pełen sera. Ciekawe skąd myśmy wzięły tyle sera? XD Jest zabawny, rozbawia swoim humorem, trochę nielogiczny, ale w końcu to jakby kreskówkowy rysunek, więc walić logikę XD

Ornigata. Znajomej jest chyba przeznaczony ten pędzel, bo ciągle nim coś maluje. Ale wiedzcie, że jak Znajoma maluje słońce to za tym coś więcej się kryje XD. Biedronka to taka ranga w moim plemieniu, to od razu mi się skojarzyła. Podlewam kwiaty, choć to dziwne, bo ja raczej zostawiam takie rzeczy naturze. W końcu od czego jest deszcz? XD No chyba, że deszczu nieba. To pewnie przez to słońce Znajomej!

Ponczekmsp. Trawa mnie zachwyciła na tym rysunku, jest po prostu świetna! Ja na głowie mam podwójną kokardę. Wyglądam na jeszcze bardziej trzepniętą niż zazwyczaj i ten zez XD. Zaś Znajoma, no nie potrafię rozszyfrować tego wzroku, ale z nią to różnie bywa. Pewnie coś knuje!

Shishapl. Słodkie nieprawdaż? XD Długi czas patrzyłam na ten rysunek. Obie myszki wpatrzone w koniczynę. Wtedy zorientowałam się, że to nas ze Znajomą łączy. Koniczyna. Choć ona jej nie nosi, to jednak ma coś takiego w sobie. Rysunek jest przepiękny.

Trollejszyn - Orygiinalna. Bardzo spodobał mi się pomysł. To takie trochę nawiązanie do mojego aktualnego nagłówka. Bo w sumie jesteśmy w samolocie, a na rysunku spadochrony. Czyżby wyskok? XD Pomysł nas zaciekawił. Nawet te włosy fajnie powiewają podczas spadania :D

Zwycięzcą jest Shishapl. Praca nas zauroczyła po prostu. Nagrodą jest post na blogu o myszce. Dodatkowo pewnie wykorzystam rysunek na blogu :)

Drugie miejsce zajmuje Orygiinalna (Trollejszyn). Spodobał nam się pomysł. Nagrodą będzie post o myszce, ewentualnie o plemieniu w którym się znajduje ;)

Dziękuję wam za to, że narysowałyście tak wspaniałe dzieła :D

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rysunki :)

    Gdzie spadasz Mes?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do waszej chatki? XD Taki włam

      Usuń
    2. Em... a ja z tobą.. pomoc z włamem.. zio xD

      Usuń
    3. No bo to włam z niespodzianką :P

      Usuń
    4. Śmierdzi mi podstępem z twojej strony o:

      Usuń
    5. Jakim znowu podstępem? XD

      Usuń