środa, 23 kwietnia 2014

Event z okazji dnia dziecka


4 komentarze:

  1. Nie masz pomysłu jak ubrać swoją myszkę?
    Zaczerpnij inspiracji na nowym blogu mysie-stylizacje.blog.pl !
    Serdecznie zapraszamy

    OdpowiedzUsuń
  2. mam na swoim koncie 630 serków i nie zdążyłam kupić jeszcze ani 1 futra na przecenie , dobra ale mniejsza z tym eventy są oczywiście co roku ale ja jeszcze nie załapałam się na jakiś event no tylko na event świąteczny :) :p
    życze wszystkim miłych i spokojnych ferii :p
    aha i jeszcze jedno chciałam się spytać czy jak są umiejętności to jak np ta środkowa kolumna to żeby mieć to najlepsze to trzeba mieć całą kolumnę czy można coś ominąć ? :?
    PS. szybko piszcie odpowiedzi bo nie mam dużo czasu więc pozdrawiam
    WSZYSTKICH SŁODZIAKÓW :p

    OdpowiedzUsuń
  3. pozdrawiam wszystkich życzę miłych ferii i mam pytanko :
    Czy jak ma się umiejętności to np w 2 kolumnie trzeba mieć wszystko punktami zapełnione czy nie ?
    PS.piszcie szybko odp bo mam mało czasu , POZDRAWIAM WSZYSTKICH SŁODZIAKÓW itd. :P

    OdpowiedzUsuń