środa, 14 maja 2014

Powitanie- z pamiętnika publicznego Znajomej

Dawno nie wstawiałam postów. Jednak, że nie mam wam historii godnej przeczytania... ;-;

Robię to, aby poćwiczyć pisanie, będą tu bardziej wymyślone historię.  Pamiętnika swojego nie pisze- chyba, że można wliczyć, szereg, opowiadań (wymyślonych) z różnych dni oraz wymyślone różne historie lub historyjki XD
To będzie dla mnie wyzwanie-aby opisać grę w formie opowiadań, które kogokolwiek
mogą zainteresować  XD

________________________________________________________
Czas: bez ograniczeń
Miejsce: Milowy las, ścieżka 24
Misja: brak
Mapa: losowa

Aktywacja nadajnika. Włączenie się komunikatora. Moje oczy widzą pełno żółtych zdań- czyli słowa skierowane do mnie. Zielonych liter nie mniej. To powitanie od moich współplemieńców. Przyjemne :)

Nie każdego witają w taki sposób. Możliwe, że tylko szamanów oraz osoby, które piszą dużo i bardzo długo są w plemieniu lub są znane. Jednak to nie jest częste.

Wesoły spam.

Dołączone zdjęcie:


Słowa z którymi można mieć problem:
Aktywacja nadajnika- logowanie się
Komunikator- czat

Dziękuję wszystkim marzycielom (byłym też) oraz z innych plemion, którzy kiedykolwiek mnie przywitali.

14 komentarzy:

  1. Ach te powitania w Marzycielach. Doskonale je pamiętam. A ty masz taki spam, bo jesteś rozpoznawalna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... długo gram w jedną grę xD

      Usuń
    2. I rzucasz się w oczy @.@

      Usuń
    3. Rzucać....

      *Wyobraźnia*
      Mysz o brązowych oczach lądująca na oczach zbłąkanej myszy.
      Komentarz: rzuca się w oczy o:
      **
      XD

      Usuń
    4. Piękne, jak ktoś rzuci się w oczy? xD

      Usuń
    5. Tak. Szczególnie jak się rzuci w oczy kogoś kogo nie lubie XD

      Usuń
    6. A to już inna sprawa xD

      Siła rozpędu przez kulę armatnią...i... ałć xD

      Usuń
    7. Wyobraziłam to sobie. Piękny widok. Ale chyba trzeba mieć parasolke by się zabezpieczyć.

      Usuń
    8. Ciekawe jak tobie ktoś wpadnie w oko xD

      Usuń
    9. Od tego mam moje futerko, nic na mnie nie wpadnie :D

      Usuń
    10. W sumie zielone znaczy jedź lub idź- czyli droga wolna do wpadania xD

      Usuń
  2. Ahh, nie dziękuj. Za czasów mojego rezydowania w marzycielach nie było żółtoczatów :c

    OdpowiedzUsuń