piątek, 8 listopada 2013

Gazetka plemienna

Obiecałam, że opiszę moje plemie, jednak nadal nad nim pracuje, bo ciągle jest niedopracowane. Dochodzą nowe rzeczy, coś zmieniam itd. Od września prowadzę gazetkę plemienną, gdzie spisuję ważniejsze lub zabawniejsze rzeczy, przygody, sytuacje, które wydarzają się moim współplemieńcom.
Wyszły już 2 numery, z czego jeden napisałam dziś ;).
Nr 1 wrzesień mesmeramysz.wix.com/wrzesien
nr 2 październik mesmeramysz.wix.com/pazdziernik

A przy okazji. Afrobizz był w parze z Afrodytaa (jakoś tak się pisało) i wyszedł Afro team :)

10 komentarzy:

  1. Afro team.. Nieźle brzmi ;D ale jest twój. Musiałam wyłączyć laptopa bo mi okropnie lagowało :/ ale drugi wrócił cały wyczyszczony ;c Jam jest 'uparciuch' :D i wchodz częściej

    OdpowiedzUsuń
  2. Gazetka plemienna to ciekawy pomysł. Trochę jak blog plemieny, tylko że wygląda bardziej interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest nawet wygodniej :). I w sumie ciekawie to wygląda :D

      Usuń
  3. Kurde jestem na tablecie i ta strona mi sie nie wlączy, ale sam pomysł z taką gazetką to super rzecz! :-)
    /mikakuka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak jakoś wpadłam. Zawdzięczam pomysł Fiszce, która prowadzi podobną gazetkę w plemieniu marzyciele :D

      Usuń
  4. Genialnie trawiasty pomysł! Warty geniusza! Dodasz mnie do plemienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie. Jak cię spotkam, bo może być różnie. Ale tak to pytaj o innych :)

      Usuń
  5. Y... cześć... mnie w tfm nikt nie lubi... jestem. Sara1a2c

    OdpowiedzUsuń