niedziela, 17 listopada 2013

Ciekawostka i zgryzota

Mam sporo znajomych, dość często na czacie widzę gracz opuścił grę, gracz dołączył do gry. Pierwszy raz spotkałam się z komunikatem:
Czy to się tyczy nowej gry bouboum, która jest połączona z tfm? Jak ktoś wie niech pisze :)

Spotkałam dziś osobę, która wyzwała mnie od nooba. Sytuacja była taka: Byłam z kimś w parze na pewnej mapie. Mapa prosta jeśli nie masz lagów. Ja niestety miałam i zostałam sama, dlatego zabrakło mi czasu. Osoba, która tak do mnie napisała ma więcej zebranych serów niż savów to znaczy, że unika bycia szamanem. Potem pisała do mnie ta osoba na priv.
Nie będę tego komentować. Są ludzie i parapety (jak to mawia Dajdi).



10 komentarzy:

  1. Osobiście spotykam się z podobnymi przypadkami.
    ~~~
    Dobrze sobie z takimi radzisz!
    ~Dzanessa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki. W sumie miałam niezły ubaw z tego dzieciaka XD

      Usuń
  2. Często spotykam się z taką sytuacją. Nie wiem o co nim chodzi... Jeden serek w tą czy w tą nie ma znaczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najzabawniejsze jest to, że ta osoba nawet 100 serków nie miała XD

      Usuń
  3. hue hue ciekawa historia
    tylko z tym Allegro troche mnie zraniłaś ;( lubie na niego wchodzić xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uh. No wiem, że tak trochę przesadziłam. Głównie mi chodziło o teksty, że tylko cieniasy kupują je na allegro. Ale jak zwykle skrót myślowy

      Usuń
  4. Mesmera po naszej wojnie słownej spodziewałam się lepszych komentarzy z twojej strony xD

    OdpowiedzUsuń
  5. no już dobrze wybaczam ci xD
    a tak pozatym to niezły z niego/niej ham xD

    OdpowiedzUsuń