piątek, 11 października 2013

Maksimonek w akcji

Dawno nie pisałam, akurat natrafiłam na świetny temat, który postanowiłam pokazać tu, a nie wciskać Fiszce. Fiszka otrzyma inny artykuł.

Maksimonek ma specyficzny charakter. Nie będę tutaj dokładnie opisywać tej myszki, ale pokażę wam jego opowieść. Została umieszczona za jego pozwoleniem :)



Maksimonek kiedy otrzymał wygnanie z jednego plemienia skakał po różnych plemionach. W ten sposób natrafił na Uniwersytet magii. Dowiedział się, że mają bloga, więc go odwiedził. Tam napotkał mnóstwo nakazów i zakazów, a także ogólnych opisów funkcjonowania plemienia. Przeczytał o ceremonii przydziału, która odbywała się w sobotę, postanowił wpaść. Wypowiedź Maksimonka:
Zmienili mapkę w plemieniu na prowizoryczna wielka sale jak w Hp. Przyszła Tiaragodryka -robiła za czapkę XD. 4 stoły, lajcik zielony czerwony żółty i jakiś tam, tiara wyczytuje kogoś. Ta osoba podchodzi do niej i następuje rozmowa na szepcie DAM DAM DAM DAM! Po chwili tiara krzyczy jakieś tam słowo po swahili czy jak, nie mam pojęcia, czyta następna myszke itd. I kolej moja :D Podchodzę. Jeszcze wtedy byłem ubrany na Kapitana. Rozmowa na szepcie, tiara zadaje pytania, pitu pitu. I mówi coś takiego na szepcie oczywiście ,,Zaraz się okażę". To ja szybko ,,oby Slytherin". Tiara krzyczy Huffelpuff. I na szepcie ,,o sory mogłes mówić wcześniej" *Uwaga* teraz nastapia przekleństwa. Mówię (na czacie juz):
- no ja pierdole, kurwa, no kurwa, jebane huffelpuff
 Revilleen: -5 dla huffelpuff
Ja dre mordę:
-No KURWA, JAJEBIE, NO JA PIERODLEEE, JEBANE HUFFELPUFf, MIAŁO BYĆ SLYTHERIn
revilleen -15, -20 ,-35 itd.
I w końcu mnie wywalają! Pokazuje się komunikat: Zostałeś wyproszony z chatki plemiennej. Ale o dziwo wciąż w chatce jestem. Oni to widzą, wywalają znowu i znowu. Ja załapałem, że nie mogą to zmieniłem ten komunikat XD. Napisałem jakieś bzdury rodem z Hitchhoga. Oni wywalaja spamem. Ktoś tam krzyczy: bana mu! Banować! BAN BAN BAN MAKSIMONEK itd.
I okazało się że nawet po zamknięciu tego komunikatu nadal nic się nie dzieje. Teraz się zaczęło. Zacząłem krzyczeć jak połamany. Dyrektor dostaje szału. Wszyscy źli. Wszyscy krzyczą: Maksimonek wynocha! Maksimonek won! A ja sobie biegam i obrażam każdego XD. I nagle mówią, że idzie Tyija.
To jakaś szycha u nich. Ona przychodzi ubrana prawie jak Marzenie -parasolka włoski itd., z ta różnicą, że czarne. I mówi takie coś do mnie:
- Modzio wiem, że to ty wyjdź z plemienia. Jesteś żałosny tak jak twoje zachowanie.
Obraziła mnie jak dorosła nawet kilka razy. I skończyło się tym że w plemieniu zmienili godziny rekrutacji. Odeszła jedna z profesorków. Ale nie wpisali na czarna liste ;-;. I na dodatek zrobili sobie wakacje XD musieli odpocząć. Wkurzać lamerów XD. Koniec.

Maksimonek wkurza większość myszy w grze. Jego ulubionym zajęciem jest denerwowanie osób, spamowanie pytaniami itd. Z mojego plemienia też wyleciał. Lecz nie ja go wyrzuciłam tylko Afrobizz. A tylko kazałam mu pogadać XD. Maksimonek mistrz wkurzania.

14 komentarzy:

  1. Wredny gracz. Nie dziwie się, że osoby nie lubią i chcą wywalić...
    Ta, gracz jakiś nie jest wyjątkowy. Po prostu kolejny wredny.
    Zdziwiło mnie, że zgodził się, żeby to było tutaj podane, bo to w dość negatywny sposób go przedstawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może stwierdził, że lepsza taka opinia od żadnej. :)

      Usuń
    2. On lubi, kiedy o nim się pisze :)

      Usuń
  2. Nadal czuje do niego nienawiść -,-'
    powinna byc tu wzmianka o tym że obraża kogoś bez powodu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam tylko jego relacje, nie opisywałam tej osoby.

      Usuń
  3. Ja go lubię choć jego riposty są irytujące w pewnych momentach,ale z nim jest po prostu ciekawiej ._.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mesmero sory że nie odpisałam na email ale to wszystko się zmienia :/ i nie chce mi się po prostu wchodzić na pocztę . Omoroz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zawiedziona *-* już tyle czekasz na szczęście pod koniec miesiąca mam tydzień wolnego to raczej wtedy napisze ale jak narazie muszę wytłumaczyć jedną rzecz . Omoroz

      Usuń
  5. Och. Nie ma jeszcze posta o mnie :o

    ~Tasted

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałem podobną dziewczynę

    OdpowiedzUsuń