czwartek, 24 października 2013

Event Halloween i straszna mysz w plemieniu- z pamiętnika publicznego Znajomej

Robię to, aby poćwiczyć pisanie, będą tu bardziej wymyślone historię.  Pamiętnika swojego nie pisze- chyba, że można wliczyć, szereg, opowiadań (wymyślonych) z różnych dni oraz wymyślone różne historie lub historyjki XD
To będzie dla mnie wyzwanie-aby opisać grę w formie opowiadań, które kogokolwiek
mogą zainteresować  XD

________________________________________________________
A teraz opowieść do tego od tak ;)
Czas: 200
Miejsce: Łąka 4 (vanilla)
Misja: Polowanie na cukierek i dynie
Mapa:1-140

Wydarzenie Halloween. Czas kiedy dużo osób włącza nadajnik i poddaje się. Setki minut lecą w ciągu dnia na tym, aby zdobyć swoją upragnioną rzecz. Tak, czuję zgrozę, której się z taką chęciom poddaje. W tym roku event polega na hazardzie. Myszy zbierają cukierki, aby je zainwestować w maszynę, mając nadzieję, że zdobędą swoją upragnioną rzecz. Setki minut leci, a upragnionej rzeczy brak. Niektórzy się wkurzają inni czekają. Jednak brak to brak.

Sytuacja, która zdarzyła się wczoraj lub kilka dni temu.
Biegam ze znajomymi po łące. Żartujemy i gratulujemy zwycięstw w krótkich wyścigach. Aż nadchodzi długa mapa no i polowanie na cukierki. Czas mija. Łupy zebrane i czekanie na słynne skąpe automaty, gdzie moim zdaniem, trzeba wystukać odpowiednią sekwencje, aby dostać upragnioną rzecz. Ciekawe ile osób na to zwróciło uwagę? Przedmioty rozdane. Wygrałam kilka białych szmatek do czyszczenia pyszczka.

No i tutaj zaczyna się opowieść o strasznej myszy
Jedna wylosowała czaszkę, a druga cukierek. Żartowanie o tym, że coś jest moje, a nie jej oraz krótkie wypowiedzi. Skończyło się na tym, że cukierek rzucił się specjalnie na mysz. W tym samym czasie. Na komunikatorze głównym na zielonej czcionce pojawiły się wypowiedzi strasznej myszy. Najpierw narzeka, że musi przytyć. Używając wielkiej czcionki, zapychając komunikator. Skarży się i pokazuje, jak to jest nieszczęśliwa. Chwilę później odzywa się wyższego stopnia wtajemniczenia mysz z plemienia (stopień wtajemniczenia: ostatnia nadzieja), aby przestała tak się zachowywać. Szybko potem osoba zaczęła się wykłócać, a myszki żartować. Straszna mysz przegięła i przez swoje zachowanie wyrzucone z plemienia.
Więc myszki, moja rada: W Halloween nie bądźcie straszni charakterem, ale tylko przebraniem :)
________________________________________________________
 Dodatek prawdziwe wypowiedzi:
[21:06] [Klaudiawer] mam czache *-*
[21:07] [Sijaka] nie dało :/
[21:07] [Kratelitza] -.-
[21:07] [Sijaka] Klaudiawer zabrałaś moją czaszkę!
[21:07] [Klaudiawer] chciałabyś xD
[21:07] [Znajoma] Sijaka zabrałaś mi cukierka :(
[21:07] [Sijaka] XD
[21:08] [Sijaka] chciałam ci dać, ale sam się do mnie pchał
[21:08] [Znajoma] oddawaj cukierka D:
[21:08] [Sijaka] ugryzł mnie D:
[21:08] [Hellozello] kto?
[21:08] [Sijaka] cukierek
[21:08] [Hellozello] xD
[21:08] [Znajoma] ja cię ugryzę jak nie dasz D:
[21:08] [Sijaka] XD
[21:08] [Sijaka] ale ten cukierek gryzie
[21:08] [Hellozello] omnom, jestę wampirę
[21:09] [Sijaka] mój biedny ogon XD

W tym samym czasie w plemieniu:
• [21:07] [Blaaiiir] Aha nie mam prawa miec wlasnego zdania?\
• [21:07] [Mysiolaxp] MUSZE PRZYTYC TAK Z 5 KG C;
• [21:07] [Winogroneq] no ja tez ; c
• [21:07] [Mysiolaxp] TAK, NIE MASZ PRAWA
• [21:07] [Znajoma] czemu musisz?
• [21:07] [Wikame] wy chudzielce :C
• [21:07] [Mysiolaxp] ;C
• [21:07] [Mysiolaxp] DOBIJASZ -,-
• [21:07] [Hellozello] piłke xD
• [21:07] [Liberrate] Nie pisać caplockiem to nei boisko!
• [21:08] [Mysiolaxp] ZABRONISZ?
• [21:08] [Blaaiiir] Aha fajnie nie moge miec wlasnego zdania : )
• [21:08] [Liberrate] Tak
• [21:08] [Mysiolaxp] DRZWI SA TAM -->
• [21:08] [Czujeszto] <---
• [21:08] [Liberrate] Cyba Twoje drzwi
• [21:08] [Liberrate] *CHyba

Kłótnia trwała, a ja wtedy żartowałam o itemach. Mysiolaxp później została wywalona z plemienia. Akcja działa się koło pięciu minut, a już takie coś.

Wypowiedzi z kropkami to wypowiedzi myszy z plemienia.
Dodatek zdjęcie:

 Taki dodatek: pająki :)

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się, że ktoś przeczyta XD

      Dziękuje ^^

      Usuń
  2. Spoko.... Ale tak kłótnia przed twoim przyjściem była okropna ;-; Omoroz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj dał właśnie taką informacje, że się kłócą. Weszłam i spokój.... nic. Sprawdzałam, ale jakby nic się nie stało.... Chyba już wiedzą jak działam.

      Jak będą takie problemy to pisz. Możesz dać screen co i jak się wydarzyło, wtedy spróbuje coś zdziałać. To zgłoszenie dostałam od miłej osoby :)
      Czasem w plemieniu zdarzają się takie sytuacje, dlatego aby ich nie było czasem działam tak jak wczoraj. Ciebie akurat już przy tym chyba nie było. Sytuacja nie powinna się powtórzyć. W razie czego pisz.

      Usuń
  3. Umieściłaś moje wypowiedzi XD. Ale serio mnie ugryzł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham to co tutaj jest napisane! Polecam na serio fajowe. Tylko nie rozumiem jak na Transformice kogoś gryzie cukierek!

    OdpowiedzUsuń
  5. CO? NA TFM CUKIERKI GRYZĄ?

    OdpowiedzUsuń