poniedziałek, 20 listopada 2017

Jak wstawić obrazek na forum?

Robiłam o tym post, ale tak spojrzałam, że jest mało szczegółowy.
Możemy korzystać z różnych stron, by wstawić obrazek w wiadomości. Ja na ogół korzystam z dwóch: z naszego forumowego i imgur.

Micepix - czyli nasze forumowe daje nam ułatwienie, bo po wstawieniu są gotowe linki, które trzeba wkleić, ale po kolei.
Wybieramy plik z naszego komputera lub przeciągamy obraz. Ja wybieram opcję pierwszą, nie ufam swojemu lapkowi na tyle by coś przeciągać XD
Jeśli chcemy opublikować nasz obrazek musimy zaznaczyć ten kwadrat pod spodem.
Po kliknięciu - wyślij odsyła nas do naszego obrazka.
(użyczyłam sobie obrazek Mortycji)
Mamy trzy linki do wyboru. Ten ostatni używamy jeśli chcemy wstawić obrazek w wiadomości. Proste prawda? :)

Imgur 
Na górze strony jest "new post" śmiało można kliknąć.
Naszym oczom ukaże się okno:
Wybieramy z naszego komputera wybrany obrazek (ponownie posłużę się obrazkiem Mortycji)
Przekieruje nas do naszego obrazka. By mieć odpowiedni link trzeba kliknąć prawym przyciskiem na obrazek i wybrać "kopiuj adres obrazu".
A na koniec wybrać odpowiednią opcję w oknie wiadomości:

1 komentarz:

  1. Bardzo pomocne, wcześniej tylko używałam imgur'u

    OdpowiedzUsuń