sobota, 20 maja 2017

Mortycja i jej poczucie humoru

Mortycja wykonała dla mnie kilka rysunków. Wszystkich tutaj nie przedstawię, jedynie te, które mam w profilu.


To dostałam jeszcze z zamówenia. Dość dawno. Wykonane jeszcze z moim starym wyglądem. Używałam długo jako avatara. Czasami jeszcze można spotkać gdzieś ten obrazek. Świetnie przedstawiła trawę i moją taką delikatną naturę :)
Tutaj jeszcze się na mnie nie wkurzyła.

Ten rysunek był wykonany na konkurs związany z podaniem ręki. Mortycja zinterpretowała po swojemu i powstało takie wciskanie ryby. Długi czas zdobił mój pulpit. Co prawda nie wygrała, ale rysunek uważam za boski!

Mortycja z kilkoma osobami tworzyła to dzieło. Nawet jest podpisane kto wykonywał :) Czas gdy według myszek rządziłam się na forum i wprowadzałam swoje prawa. Pasuje do mnie prawda? XD

5 komentarzy: