czwartek, 24 listopada 2016

Mechanik część 1

Cześć!
Dzisiaj opiszę pozostałe drzewka umiejętności, ale najpierw pierwsza część Mechanika. Tak wygląda całe drzewko:



Starożytny Duch - ta umiejętność polega na minimalnym powiększeniu działania ducha
Może nie jest to rewelacyjna, ale trochę pomaga nam w shamanowaniu, bo dalej popchniemy wybrane myszki/rzeczy.

Piiiłkiii - według mnie ta umiejętność bardziej służy do trolowania, bo nie przypominam sobie, by w jakiejś mapie była potrzebna duża ilość piłek. Ogólnie to jest niepotrzebne.

Lodowa deska - raczej deska z lodu nie przydaje się do pomagania myszkom, ale czasem można z niej zrobić zjeżdżalnie *-*. Kolejna niepotrzebna umiejętność.

Super kowadło - kowadła dzięki tej umiejętności są cięższe. Czasem przyda się to, by przytrzymać porządnie budowlę. Wedlug mnie te super kowadła są potrzebne, a najbardziej w trybie boskim.

Ciężka artyleria - no cóż, według mnie to wspaniała umiejętność na survivor! Kule są bardzo ciężkie i wystarczy zachaczyć o mysz, a ona zostanie daaaleko wystrzelona. Umiejętność bardzo przydatna na survivorze, ale na na zwykłym roomie jest nieprzydatna.

Czekodeska - ta umiejętność w przeciwieństwie do Lodowej deski jest bardzo przydatna. Ułatwia to nowo-myszkom wspinanie się po ścianach. Dla mnie super umiejętność!

Stabilna runa - to runa która leci w jednym kierunku. No pomyślcie - kiedy widzicie żeby shaman używał runy? No rzadko. Ja nigdy nie widziałam żeby shaman używał stabilnej runy.

Opływowe baloniki - ta umiejętność pozwala balonikom szybciej lecieć. No w sumie, gdy mamy mało czasu zaoszczędzimy go, ale myszki mogą nie nadąrzyć.

Kolejna część Mechanika już niedługo! Opowiedzcie co sądzicię o tym drzewku. Pozdrawiam!

Natiibobr

1 komentarz:

  1. Niezbyt lubię to drzewko, chyba nie mam ani jednego przedmiotu z niego.

    OdpowiedzUsuń