piątek, 4 marca 2016

Walka z Anvil God

Anvil God postanowił pokazał swoją potęgę w świecie Transformice. Tylko nieliczne myszki pamiętają jego zło. Wrócił silniejszy niż wcześniej! Naszym zadaniem jest unikać śmiercionośnych promieni i ożywienie posągu. To jedyna nadzieja na pokonanie go!

Na czym polega event?
Trzeba zanieść piórko nad napis Elisah. Przez piórko wystarczy przebiec, uniknąć śmiercionośnego promienia i oddać za pomocą spacji w miejscu tuż nad napisem. Jest tam także licznik, który wskazuje nam ile jeszcze piór musimy przynieść.

Co zbieramy?
Specjalny znak - koralik :)

5 koralików - tytuł "Obrończyni"
10 koralików - truskawka
15 koralików - ozdoba na kółko szamana


Nowe przedmioty w sklepie. 

5 komentarzy:

  1. poprzedni event był lepszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie z początku był trudny, ale szczerze mówiąc coraz bardziej mi się podoba :D
    Szkoda tylko, że tak mało osób go ogarnia i często wspólna robota idzie na marne, bo w rezultacie przeżywa kilka osób i niestety nie da się zebrać wszystkich piórek na czas :/
    /Mika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo miałam. Mi Coska pomogła :D
      Dużo osób nie orientuje się na czym event polega.

      Usuń
  3. Ostatnio bardzo się stęskniłam za tym eventem... Fajny był.

    OdpowiedzUsuń