wtorek, 1 grudnia 2015

Moje Fan Fiction

Piszę go od ponad roku, a dopiero teraz o tym informuje. Rozdziałów nie ma jakiejś rewelacyjnej ilości. Miałam spore przerwy. Jak była wena to był rozdział. Opowiadanie to jest moim ćwiczeniem, ponieważ popełniam masę błędów stylistycznych. Zadedykowałam je mojemu koledze, którego niestety nie ma już w świecie żywych.
Opowiadanie z początku miało opisać pewną myszkę, ale wyszło na to, że podążyłam w kierunku opisu świata.

O Fanfiction
Zastanawialiście się kiedyś co robią wasze myszki kiedy nie gracie w Transformice? Nie? Moje FF jest właśnie o tym jak wygląda świat oczami myszek. Znajdziecie tutaj to co znacie z gry. Staram się nie wychodzić poza ramy tej gry. Walk nie ma wcale, na razie.
Główną bohaterką jest Lena, która niedawno się przebudziła. Uczy się powoli żyć w świecie Transfomice, niestety utrudnia to jej ego, o czym sami się przekonacie.
Serdecznie zapraszam :) >>link<<

2 komentarze:

  1. Mesmero/Znajomo napiszesz post o bożonarodzeniowym evencie?

    ~ Szisza <( ̄︶ ̄)> []~( ̄▽ ̄)~* ( ̄﹏ ̄) ( ̄ˇ ̄)

    OdpowiedzUsuń