niedziela, 13 grudnia 2015

Egzysx



Na Transformice natknęła się w innej grze „Switchin MMO” w lipcu 2012 roku. Opowiedziała jej o niej Naticharllie. Nick powstał spontanicznie. Chciała coś unikalnego. Powstał początek egzy, a potem dodała sx jako emotkę. Początki miała prawie takie jak każdy. Kojarzy pierwszych znajomych, ale nie utrzymuje z nimi kontaktu. Po czasie się urwał. „Na pewno Atmosja” była jedną z pierwszych. Znajomym chwaliła się umiejętnościami w zdobywaniu pierwszego miejsca. Dość szybko pojęła na czym to polega. Nie miała problemu z nauczeniem się szamanowania, choć nie należała do najlepszych. Radziła sobie na łatwiejszych mapkach.
Z początkowych plemion, które pamięta to Marzyciele. Nie była tam długo, bo podróżowała po plemionach. ” Podczas podróżowania poznałam więcej znajomych, sama tworzyłam plemiona, ale dla statów”. Dokładnie nie wiedziała czego szuka w innych plemionach. „Próbowałam się odnaleźć, bo nie wiedziałam jak działają.” Z plemion, które zwiedziła najbardziej wpadł jej w pamięć: Atak na Grzyby, „bo to jedno z fajniejszych plemion jakie istniało.” Podobała jej się tam atmosfera, mogła się poczuć wyjątkowo.
Egzysx tworzyła dosyć sporo plemion. Jednym z jej pierwszych było: JjjjajjjjkoooO „można znaleźć gdzieś na forum w archiwach watek o tym plemieniu. Ale takie większe to gole dupy, tam też panowała świetna atmosfera, ale nazwa sie znudziła, więc..”.
W Transformice lubi wszystko, no prawie wszystko. Eventy przestały jej się podobać, „są coraz gorsze”. Z tych wydarzeń najbardziej wspomina Boże Narodzenie 2012. „Kalendarz Adwentowy, który codziennie skrywał niespodzianki. Sery, truskawki, kolorek”.
W grze uwielbia zdobywać st, grać ze znajomymi, bawić się, żartować. Spędza dużo czasu ze swoim plemieniem (Cis0wianka, obecnie), Mesmerą i znajomymi.
Charakterek nie należy do łatwych. Dla znajomych jest miła. Ma swój styl żartów, które nie każdy zrozumie. Należy do osób kłótliwych. Lubi się kłócić i brakuje jej cierpliwości. Jako znajoma jest świetna. Można z nią pogadać na prawie każdy temat. Jest szczera i otwarta.
Poza grą lubi wspólne żarty, różne imprezy i konkursy.

9 komentarzy:

  1. O rajku w końcu się pojawiłam ;-)
    Jak Ci odpowiadałam ma pytanie to jak czytalam swoje odpowiedzi to wyglądały na takie... Nie potrafię znaleźć słowa. A tu jak pattrzey to wygląda jakbym pisała je, bo mnie zmusiłas :O

    No cóż świetne, oby więcej było myszek opisanych na tym blogu ;-)
    Zdrowia szczęścia, pomysłowości życzy Gorgonzola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że nieźle mi wyszedł opis, a było ciężko, bo nie współpracowałaś XD

      Usuń
    2. Czyli to jej wina?

      Usuń
  2. Calkiem ciekawy artykul

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest dobrym Wodzem. Coś jeszcze? Nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetną przyjaciólką i podczas mojego pobytu w Cis0 najlepiej mi się właśnie z nią dogadywało :)

      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. A co można było tu jeszcze dopisać? Dobrze się sprawuje jako wódz i potrafię odróżnić sprawy prywatne od bycia wodzem w plemieniu.

      Usuń
    3. Ja tam w poście dodałam coś od siebie. Na pewno znajdziecie co :D

      Usuń