niedziela, 18 października 2015

PGA

Udało mi się dotrzeć na PGA. Co prawda byłam dnia ostatniego, ale niczego nie żałuję.
Dostałam koszulkę, przypinki, uszy na głowę, rysunki, sporo uśmiechu.
Kilka osób poznało mój wygląd :)

Ze mną czas spędzili:
Arcanacra i Milkycoffe. Bardzo ciekawa parka. Wytrwali mój dziwaczny charakter i poznali kilka moich tajemnic tak pięknie skrywanych na tfm. Udało mi się dogadać i nawet wyszło, że mamy wspólne zainteresowania.
Znajoma. W sumie ją trochę namówiłam. Od samego początku siedziałyśmy z Arcą i Milky. Żartowałyśmy, rysowałyśmy. Tak, tak. Obie popisałyśmy się naszym brakiem talentu w rysowaniu. Daliśmy te wypociny Arce z Milku oraz Zou i Meli.
Kllov. Poznałam ją już wcześniej w grze, więc miło było zobaczyć kogoś o nicku znanym. Dziewczyna miła, trochę nieśmiała, pokręcona. Także skusiła się na rysowanie.
Elmyszendo i Deferenda. Dziewczyny zabawne z poczuciem humoru. Def ciągle coś rysowała. Gadałyśmy ze sobą trochę. W realu zupełnie inne niż na forum XD Może to przez nieśmiałość?
Dalej. Co tu dużo pisać? Zaszczyt nad zaszczyty. Udało mu się załapać na ostatnie uszy. Podobnie jak ja wybrał koszulkę i co tu ukrywać. Uwielbiam jego humor :D A jak gadał z Arcanacrą to był po prostu widok bezcenny :)

Od Arcanacry dostałam jego hełm. Nie zrobiłam zdjęcia samemu hełmowi. Oddałam hełm osobie mi bliskiej i wiem, że będzie go nosić :)

Wraz ze Znajomą zaadoptowałyśmy Pana Prezesa (maskotka myszka). Aktualnie znajduje się u Znajomej, ale pewnie jeszcze mnie odwiedzi. Możecie się spodziewać serii właśnie o nim.

19 komentarzy:

  1. Wow, niesamowite, że postanowiłyście się spotkać na żywo z naszą społecznością i administratorkami. Bardzo ładne otrzymałyście rysunki i ten pluszak też taki słodki. :D
    Mam nadzieję, że jak za rok pojadę to zdołam Was poznać i z Wami porozmawiać.
    Do zobaczenia za rok! ( jeżeli pojedziecie ). :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było świetnie :) Warto pogadać z administratorami, bo mają tyle energii ;)

      Mesmerze chcę podziękować za zaproszenie :D

      Usuń
    2. Ja planuję być za rok. Daleko to ja nie mam :) Ale co będzie to zobaczę.

      Rysunki także mi się podobają :D W przyszłym roku chce nową myszkę zaadoptować XD

      Usuń
    3. Ja chcę jeszcze raz spotkać te dwie ciekawe administratorki- chociaż nie odmówię przyjemności z podarunków :)

      Usuń
    4. Myślałam o skombinowaniu im prezentu :)

      Usuń
    5. Ja myślałam, żeby upiec babeczki. Widziałaś jak Meli się świeciły oczy, gdy się częstowała ciastkami?

      Usuń
  2. Wow, ale zaszczyty cię spotkały, no nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zazdroszczę ^^ Też chciałabym poznać tyle wspaniałych osób. Może za rok mi się to uda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję że za rok się spotkamy Mesiu c: o ile będziesz

    OdpowiedzUsuń
  5. Oni gadali po polsku?


    Sorka, że z anonima.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie.
      Można się z nimi dogadać w języku angielskim lub francuskim. Jednak Zou nauczyła się słowa DWA, a Meli dziękuję ;)

      Hmm... ale tłumaczył Arcanacra, czasem Milkycoffee, więc można było pogadać :)

      Usuń
  6. Hmh.... Ciekawe ;DD Pozdrówserdecznie Pana Prezesa ;* Mam pytango... w tym roku (2016) też będzie w Polsce PGA?

    Pozdrawiam ;DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie informacja o możliwym przyjeździe w ogłoszeniach na forum :)

      Usuń
  7. Mesmera kiedy będzie na forum o tym to dasz znać na blogu? ~Kinia006~.

    OdpowiedzUsuń