wtorek, 11 lutego 2014

Dajdi

Grę Transformice zobaczyła pierwszy raz na informatyce, jeden z kolegów w to grał. Nick wzięła od kota , którego narysowała i go tak nazwała. Na początku poznała Damiiiana, który potem był jej pierwszym chłopakiem na tfm i nauczył ją grać. Największą trudność sprawiało jej bycie szamanem. "Szamanowanie było trochę trudne , trzeba było się wszystkie nauczyć i ćwiczyć." Potem poznała Markakali i jego znajomych : Arthure i Qulob. Nazwy pierwszego plemienia nie pamięta, ale wie, że to było plemie Markakali. Czuła się trochę niepewnie, bo była nowa w tej grze, ale powoli się przyzwyczajała. Z czasem przybyło jej znajomych, poznała wiele ciekawych osób z którymi grała, rozmawiała czy wygłupiała się. "Teraz jest super xD Mam duuużo znajomych i coraz więcej ich przybywa :D"
Obecnie należy do plemienia Typ Trawiasty. "To jest chyba najlepsze plemię w jakim byłam ;) Zżyłam się z nim :) Jest tu miła atmosfera i dużo myszy , z którymi można się zaprzyjaźnić ;) Wodzem jest Mesmera , a szamanem plemiennym jej mąż , Afrobizz. Co miesiąc wychodzi nasza gazetka ,,Co w trawie piszczy?'' - jest ciekawa :) Urządzamy czasami jakieś imprezki i mamy dużo konkursów , więc każdy może znaleźć coś dla siebie i zdobyć punkty ;)"
Według swojej własnej oceny jest trochę głupkowata "piszę głupię rzeczy. To dlatego , że lubię się wygłupiać. Nie lubię być poważna , ale gdy trzeba to muszę." (miałam to wyciąć, ale jestem zła i nie wytnę XD). Jest miła i koleżeńska, czasami lubi się z kimś podrażnić. Cechuje się szczerością i zawsze stara się dotrzymywać obietnic. Najbardziej lubi Afrobizza i Djblendusa , są jej ulubionymi graczami. Z Afrobizzem spędza czas w plemieniu lub na zwykłym roomie. Z Djblendusem najczęściej na jego roomie lub jego survivorze. Na tfm lubi grać ze znajomymi i imprezować w chatce plemiennej . Strasznie nie lubi być szamanem, ale lubi budować.

13 komentarzy:

  1. Może bym się z nią zaprzyjaźniła C: Może...
    Pozdrawiam,
    wiecznie anonimowa, a teraz przeziębiona Aniuschan, która zaraz wejdzie na tfm C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Dajdi jest wiecznie wesołą osobą, bardzo ją lubię. Często rozmawiam z nią o niczym, a znam ją od dawna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ją poznałam dość specyficznie XD. Na początku to nie była przyjaźń, a ty to pewnie nawet pamiętasz :)

      Usuń
  3. Mes jestem na telefonie i nie mogę nic przeczytać :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Ciekawe informacje, Raiicho powiedziała wam o nowinie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Nie. Mi raczej ona nic nie przekaże. Chyba się fochnęła na bardzo długo.

      Usuń
  5. Ja chyba będę wymieniać: ona była w marzycielach/ona prawdopodobnie była/może była..itp xD

    Była marzycielka xD
    W sumie z opisu wydaje się miła, ale nie pisałam ją, a na słowo to mogę tylko się domyślać xD

    Te tło, które teraz dodałam jest lepsze z zielonymi chmurami niż pseudo chwasty xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak powtórzenia. Ogólnie ciężko mi szło pisanie. Zostanie tak XD

      Tło idealnie do nas pasuje :D

      Usuń
  6. bardzo ciekawy blog. Zacznę wchodzić tu częściej.
    Może masz ochotę ma wspólną obserwacje? Zacznij a się odwdzięczę!
    http://secretsoftransformice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mesmera, Zastanawiam się czy nie dołączyć do waszego plemienia, bo tu się dzieje wiele różnych żeczy! ale nie dam rady opuścić marzycieli xD. A poza tym gdyby Dajdi dołączyła znowu do tego plemienia bym dołączyła
    ~~Polapl100 czyli ktoś kogo nie znasz ^,^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak będziesz chciała. Marzyciele - spoko plemie.

      Usuń