środa, 5 lutego 2014

Blog plemienny

Zakładka Typ Trawiasty znika z mojego bloga. Raiicho stworzyła bloga w którym ja też jestem autorem. Linku do tego bloga nie podam tutaj, zajrzyjcie do mojego profilu. A to na zachętce
To dzieło Afrobizza. Zdolnego mam męża :3. Bardzo dziękuję mu za tak wspaniały banner :*

Wiem, że pisałam o tym jak nie chcę mieć bloga, ale wystąpiły pewne okoliczności, które mnie przekonały:
- często forum plemienne na transformice.com/forum nie chciało współpracować
- myszy skarżące się na małą czytelność na forum plemiennym (już piszę, że ładnie mieliśmy poukładane)
- ciągłe próby tworzenia bloga plemiennego bez mojej wiedzy czy zgody
- ciągły spam na forum plemiennym, brak konsultacji niektórych konkursów.

Jeszcze były inne elementy, których nie chcę wymieniać. Jest oficjalny blog plemienny. Adres na pewno pojawi się w reklamie plemienia :)


6 komentarzy:

  1. Fajny baner :)

    Blog mniejsze zło? xD

    Nawala mi mój kod, ale po za tym jak się uda to wcielę w życie pomysł, który ci przedstawiłam, póki co wstąpił we mnie leniuch (nie chce mi się siedzieć nad tym kilku godzin i robić), więc będę luźno dopracowywać w głowie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, leniuch i brak weny. Chociaż u ciebie to ta wena jest ;). Ja się zastanawiałam nad zmianą tutaj trochę. Ale może coś ty pokombinujesz :)

      Usuń
    2. Nie wiem, ale te tło z białymi kwiatami zmienię pewnie i to szybko. Nie wiem co mnie walnęło, żeby to dać, ale tylko to wtedy weszło, a ja myślałam o tym aby coś zjeść...głodny zawsze coś skopie xD

      Usuń
    3. Tak mnie to właśnie zastanawiało XD

      Usuń