czwartek, 5 grudnia 2013

Typ Trawiasty

Obiecałam, dodatkowo później pojawi się zakładka dotycząca tego plemienia.

Wodzem jestem ja, czyli Mesmera. Moim zastępcą jest mój mąż Afrobizz i córka Raiicho.  To lecimy z opisem. Nasze logo (dzieło Afrobizza):

Na początku każdy dostaje rangę Trawa (prawo do zapraszania i zmieniania map za pomocą komendy /np). By wejść do plemienia trzeba mieć 500 serków w profilu, jeśli ktoś nie spełnia warunku otrzymuje rangę Grzyb. Kolejne rangi zdobywa się jeśli coś sobą dana myszka reprezentuje. Wyższa ranga od Trawy to Trzmiele - rzemieślnicy. Wystarczy spełnić kilka warunków i już się ją otrzymuje. Daje ona wiele możliwości. Dodatkową rangą jest Skrzat, który pilnuje plemienia, tę rangę zdobyć ciężko, bo muszę osobę wcześniej znać i jej ufać na tyle by dać te rangę.
Następne rangi zdobywa się przez staż w plemieniu i zaangażowanie. W sumie to dodatkowo jest jeszcze jedna ranga do zdobycia Jaszczurki czyli dworzanina.
Najwyższa ranga do zdobycia to: Motyle. Tę rangę zdobywają moi ulubieńcy!



Zamiast regulaminu mam plemienną filozofie:
1. Bez przerwy przeklinają tylko osoby niezbyt mądre z małym zasobem słów.
2. Spamując nie zwrócisz na siebie uwagi, wręcz przeciwnie damy ci ignore lub wyrzucimy.
3. Zapraszanie kont publicznych jest nieprzydatne, więc to pomijamy.
4. Hackują tylko słabeusze i nooby, które nie potrafią grać.
5. Będąc w jednym plemieniu szanujemy się nawzajem. Osoby, które obrażają i dręczą nie są mile widziane.
6. Reprezentujesz nasze plemie, więc zachowuj się normalnie, nie jak przygłup. Pokaż, że mamy spoko myszy.
7. Jeśli jakaś mysz z plemienia ma problem pomagamy. Wyśmiewanie nie jest na miejscu.
8. Nadmiernie prosząc o rangę jedynie spowodujesz wywalenie z plemienia za spam. Rangi są za różne rzeczy, prośby o wyższą rangę nie przyspieszą procesu.
9. Ktoś zaczął kłótnie? To ją skończ. Mądry potrafi zakończyć spór, głupszy dalej szczeka.
10. Łamiąc regulamin wpisujesz się na listę osób niechcianych w plemieniu.
11. Pamiętaj! To wódz stworzył plemie i on tworzy zasady panujące w tym plemieniu. Jak ci się coś nie podoba to stwórz własne.

Plemie ciągle się zmienia! Więc polecam zaglądać na bloga plemiennego lub wątek plemienny na forum :)

10 komentarzy:

  1. Widac ze duzzo serca włozyłas w to plemie

    //Sewename

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy regulamin i plemię :)
    Podoba mi się logo, zresztą wszystko tutaj jest bardzo pomysłowe i dopracowane.
    Tylko tak dalej Mesmera, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Raczej moje plemie będzie istnieć. Wystarczy, że jest w nim jedna osoba <3

      Usuń
  3. ZDECYDOWANIE PLEMIE JEST EXTRA. JEDNAKŻE KAPI JEST MOIM PRZYJACIELEM STWORZYLEM NOWE KONTO O ON I JA NOWYM DOLOCZYLEM DO MYSIEJ NORKI A ON DO TYPU TRAWIASTEGO. //Sewename z telefonu

    OdpowiedzUsuń
  4. To plemię jest zacne ;3 Jestem w nim i zachowuje się miło i pomagam innym. Niestety niektóre konkursy są dla mnie za wcześnie lub za późno. Mam zadawane dużo lekcji i też chcę sobie pozdobywać punkty. Mam pomysł, aby konkursy w dniach tygodnia były o późniejszej porze, a w dni wolne (weekend, ferie,wakacje) o dowolnej nie za wczesnej porze dnia.

    Myszka Zuzienka ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dni na zdobycie punktów są w weekendy. To od koniczyn zależy o której je urządzają. Cieszę się, że ci się podoba ;)

      Usuń