niedziela, 1 grudnia 2013

Rozmowa o skarpetkach i nowy numer gazetki

Różne tematy są poruszane na forum. Często niekiedy religijne lub zboczone. Nawet nie warto czytać niektóre wypowiedzi, bo krew zalewa. Pierwszy raz spotkałam się z niby prostym tematem. Zajął nam on godzinę jak nie więcej. Przez to zostałam dłużej w grze i nawet osoby typu: "Jan Paweł drugi jebał małe dzieci" nie potrafili zmienić tematu. Wszyscy zgodnie kontynuowali jeden temat ignorując zaczepki. A tematem były skarpetki! Nie dam wam rozmowy na temat skarpetek, bo tam trzeba było być, nie wszystko nadaje się do publikacji. Temat cieszył się wielkim zainteresowaniem.


W tym też nastroju odbywały się inne rozmowy. Nie będę ich komentować sami oceńcie:
 
[Mesmera] nie można wj pod wodą
 [Lamentxthe] bo nie umiesz po prostu
[Mesmera] ty też nie umiesz, bo nie widzę cie w norze
[Lamentxthe] ja sie nie chce popisywac i odstawac od reszty
 [Mesmera] aha to wyjaśnia
[Drownme] a ja umiem
[Mesmera] Drownme brawo XD
[Drownme] a ty nie umiesz
[Mauserry] ona wszendzie umie
[Drownme] no
 [Mauserry] nawet pod ziemiom

 [Mesmera] Lament mogłeś oddać :( Ty masz dużo, a ja taka biedna
[Lamentxthe] to za sugerowanie ze nie umiem wj pod woda
[Mesmera] no dobra, masz mnie XD
[Drownme] lament odda tylko 6-go bo jest mikołajem i zbiera żeby potem rozdawać
[Mesmera] aha, rozumiem XD
 [Lamentxthe] nie licz na to ze ty dostaniesz
 [Drownme] dostane najwięcej bo ci ciągle firsty oddaje i jestem druga

Drownme znalazła wytłumaczenie jak to Mauserry nazwał na swoje noobstwo. 

A teraz z innej beczki. Wyszedł nowy numer gazetki: Co w trawie piszczy?. Jest tu pokazane co działo się u nas w listopadzie.
http://mesmeramysz.wix.com/listopad

Przy okazji zostanie dodana zakładka lub po prostu będę wstawiać na bieżąco posty dotyczące mojego plemienia. Ostatnio strasznie nawala tfm i czasem nie można się zalogować na forum.

5 komentarzy:

  1. Przez jakiś czas udało mi sie poczytać o skarpetkach xD
    Gazetka jest super ^^ A w pewnym momencie mój nick zmienia sie na KROLbuli xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyszedłeś już na połowę XD
      Kopiowałam wasze wypowiedzi, poprawiałam tylko błędy ortograficzne :)

      Usuń
  2. co do blogów, chciałam zgłosić, iż blog Epic Myszki oraz samo plemię EpicMyszki zostało usunięte, na miejsce tego bloga i plemienia weszło ArtistMouse, a link do strony, to www.plemie-artistmouse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna gazetka i zabawny temat XD

    OdpowiedzUsuń